همشهری آنلاین: هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌أهای کشور جام خلیج فارس عصر روز پنجشنبه (16 خرداد) با برگزاری دو دیدار معوقه به پایان رسید و تیم گاز تهران به مقام قهرمانی دست یافت.

badminton

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، گاز تهران در آخرین بازی خود برابر تیم ابتکار ملی زنجان در شهرستان زنجان به میدان رفت و توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود بگذرد و با کسب 28 امتیاز با تفاضل بیشتر به مقام قهرمانی دست یابد.

تیم ابتکار ملی زنجان با کسب 28 امتیاز به مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر دست یافت.

دومین دیدار معوقه این مسابقات نیز میان دو تیم نماینده کرمانشاه و شهید رجایی قزوین برگزار شد که در پایان تیم نماینده کرمانشاه با نتیجه 5 بر 0 به پیروزی رسید و با کسب 20 امتیاز به مقام سوم دست یافت.

در پایان این دوره از مسابقات لیگ برتر تیم‌های نماینده گیلان، نماینده خوزستان و شهید رجایی قزوین با کسب 18، 16 و 10 امتیاز به ترتیب مقام‌های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.


لازم به ذکر است که دو تیم قابوس گنبد و روانکاران تهران، قهرمان و نایب قهرمان رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور در سال گذشته، به رقابت‌های لیگ برتر راه یافتند.

نوزدهمین دوره لیگ برتر مردان کشور با شرکت 8 تیم برگزار خواهد شد. زمان برگزاری رقابت‌ها متعاقبا از سوی مسئولین فدراسیون اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 217898
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز