سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

گروه حوادث: سه جوان هم محله‌ای که با تشکیل یک باند در طی یک سال دست به 1700 فقره سرقت لوازم خودرو زده بودند، در مخفیگاه‌هایشان بازداشت شدند.

تحقیقات کارآگاهان اداره 20 آگاهی تهران بزرگ برای شناسایی باند سرقت لوازم داخل خودرو در پایتخت به 3 جوان هم‌محلی رسید که با تشکیل باند  اقدام به1700 فقره سرقت در تهران کرده بودند.

سرهنگ داوود سلطانی معاون آگاهی تهران بزرگ روز گذشته با اعلام خبر دستگیری این 3 متهم جوان گفت: کارآگاهان پس از یک ماه و نیم تعقیب و مراقبت، سرانجام پانزدهم اردیبهشت ماه  مخفیگاه 3 متهم را در خزانه بخارایی  شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

این سه متهم نوجوان، در بازجویی‌ها به بیش از 1700 فقره سرقت سیستم صوتی خودروهای پژو، سمند، پراید و پیکان از ابتدای سال 85 اعتراف کردند که با شناسایی 3 مالخر،  تعدادی از لوازم ربوده کشف وبه اداره 20 آگاهی انتقال یافت.

در جستجوی شاکیان

سرهنگ سلطانی با بیان این که کشفیات لوازم داخل خودرو در سال جاری، 60 تا 70 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است، گفت: به همه اشخاصی که لوازم داخل خودرو آنها از ابتدای سال 80 تا ابتدای 86 سرقت شده و در کلانتری تشکیل پرونده داده‌اند، اعلام می‌کنیم به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند ویا با شماره 51055520 تماس بگیرند.

کد خبر 22113

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز