چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

گروه حوادث: اعضای باند سامان که در بازجویی های قبلی علاوه بر سرقت خونین از یک طلافروشی در اسلامشهر، به 50 مورد سرقت از منازل اعیانی ویک فقره قتل اعتراف کرده بودند، در آخرین اعترافات خود راز 10 سرقت شبانه در تهران و شهرستان‌های دیگر را نیز گشودند.

کاراگاهان اداره 17 آگاهی پایتخت بعد از چندین ماه تلاش پیگیر برای شناسایی یک باند سارقان حرفه ای و خطرناک که با ورود شبانه به منازل اعیان نشین شمال و غرب تهران اقدام به سرقتهای میلیونی کرده بودند درنهایت ردی از سرکرده باند به نام سامان در منطقه مارلیک کرج پیدا کردند که در جریان عملیات های ضربتی پلیس ، وی  و 7 عضو دیگر باندش در مخفیگاهایشان در دام کاراگاهان گرفتار شدند.

سرهنگ داوود سلطانی معاون اداره آگاهی تهران بزرگ در خصوص این پرونده گفت: در حالی که اعضای باند در جریان بازجویی های  گذشته به سرقت شبانه از 50 خانه اعیانی در تهران، شبیخون مرگبار به یک مرد طلافروش اصفهانی و سرقت خونین از یک طلافروشی در اسلامشهر اعتراف کرده  بودند آنها در آخرین اعترافات خود در اداره 17 آگاهی راز 10 سرقت شبانه دیگر را گشودند.

اعترافات جدید

سرهنگ سلطانی درباه آخرین اعترافات متهمان گفت: کاراگاهان اداره 17 در ادامه بازجویی‌های خود از سامان و اعضای باندش دریافتند آنان در سرقت‌های خود با ورود شبانه به 2 خانه در خیابان مطهری و قلهک مرتکب سرقت‌های خشنی شده‌اند که در یک مورد از این سرقت‌ها پس از ورود به یک خانه و بستن دست و پای زن صاحبخانه، دستبندهای او را از دستانش قیچی کرده و به سرقت برده بودند. 

این درحالی‌است که در ادامه بررسی ها، اعضای باند به سرقت‌های دیگری در شهرهای اراک، ساری، اصفهان، کاشان، بروجرد و کرمانشاه اعتراف کرده‌اند که تحقیقات ویژه‌ای در این خصوص نیز در دست بررسی است آنها هم چنین به سرقت چندین خودرو و مغازه نیز اعتراف کرده‌اند که بررسی‌ها دراین باره ادامه دارد.

کد خبر 26347

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز