همشهری آنلاین: رقابت‌های این هفته با تساوی تیم‌های دوم و سوم جدول همراه بود.

handball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، عصر روز پنجشنبه (25 مهر) و با برگزاری سه مسابقه هفته دهم لیگ برتر هندبال آقایان آغاز شد. دردیدارهای این روز و در حساس‌ترین آنها تیم ثامن‌الحجج مشهد میزبان تیم دوم جدول، سنگ آهن بافق بود که در پایان تلاش دو تیم نتیجه تساوی 24 بر 24 را در پی داشت.

این نخستین تساوی نماینده مشهد بود. با این نتیجه سنگ آهن بافق با 14 امتیاز همچنان در ده دوم باقی ماند وثامن‌الحجج مشهد هم با 13 امتیاز رتبه سومی خود را تثبیت کرد.

در دیگر بازی‌ها هم هپکوی اراک میزبان صبای قم بود و موفق شد 17 بر 14 حریف خود را مغلوب نماید. در نهایت آخرین مسابقه هم بین تیم‌های نیک‌اندیش شهرداری اصفهان و نیروی زمینی تهران در اصفهان برگزار شد که برتری 30 بر 24 میزبان را به دنبال داشت.

عصر روز جمعه هم با برگزاری دو مسابقه هفته دهم لیگ به پایان رسید. در بازی‌های این روز تیم صنعت مس کرمان مهمان مس پارس فلاورجان اصفهان بود که در پایان موفق شد 25 بر 19 حریف خود را شکست داده و با 12 امتیاز به رده چهارم جدول باز گردد. در دیگر بازی روز جمعه هم تیم‌های نفت وگاز گچساران و کاسپین قزوین به دیدار هم رفتند که تیم گچساران موفق شد 33 بر 27 حریف خود را شکست دهد.

تیم ثامن‌الحجج سبزوار این هفته استراحت داشت.

کد خبر 235493
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز