موفقیت هر نام تجاری مساوی با موفقیت خود تجارت است؟ این معادله به ظاهر ساده به نظر میرسد، ولی اینکه چرا یک نام تجاری، نسبت به سایر نامهای دیگر مشابه میتواند موفق باشد شاید مثل یک راز باشد.
در این کتاب به چگونگی رمز و راز ساخت صد نام تجاری برتر مانند آدیداس، سونی، ژیلت، مایکروسافت، گوگل و ... پرداخته است.
نامهای تجاری که به بهترین شکل نه تنها ماهیت گستردهی برندینگ بلکه موفقیت آن را هم به نمایش گذاشتهاند.
موفقیت نامهای تجاری در این کتاب تنها به این دلیل نیست که با یک سری قوانین کوچک دقیق که در مورد همه نامهای تجاری صدق میکند هم خوانی دارد، بلکه موفقیت آنها به این دلیل است که را شخصی و منحصر به فرد خودشان را با اعتماد به نفس میپیمایند.
آدیداس: نام تجاری کارایی، سونی: نام تجاری پیشگام، مرسدس بنز: نام تجاری پرستیژ و ... از این گذشته ، نام های تجاریای که بیش از یک قرن پایدار مانده اند ، حتما چیزی برای آموزش به ما دارند.
کتاب سلاطین نامهای تجاری نوشته مت هیگ ترجمه سنبل همنیار به قیمت 18000 تومان در قطع رقعی توسط انتشارات سیته منتشر شد.
علاقهمندان جهت تهیه کتاب میتوانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه، خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفنهای 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.