مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرجان سلحشور پومسه رو کشورمان در روز نخست هشتمین دوره رقابت های پومسه قهرمانی جهان در اندونزی ، نخستین مدال طلای تیم ملی ایران را تصاحب کرد.

مرجان سلحشور

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ،در این دوره از رقابت‌ها، پومسه روهای کشورمان در بخش تیمی و انفرادی و در رده های سنی 15 تا 17 سال ، 18 تا 29 سال ، 30 تا 39 سال ، 40 تا 49 سال، 50 تا 59 سال و 59 سال به اجرای فرم می پردازند.

در بخش تیمی و در رده سنی 18 تا 29 سال نمایندگان کشورمان مهسا مردانی،‌ نسترن ملکی و نگین گیل سمائی به اجرای حرکات نمایشی پرداختند و توانستند مدال نقره تیمی این رده سنی را از آن خود کنند. همچنین تیم های ویتنام و تایلند مقام های اول و سوم را به خود اختصاص دادند و نمایندگان چین تایپه بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

پیش از این نیز احمد اخلاقی، ملی پوش پومسه رو کشورمان، در رده سنی زیر 40 تا 49 سال توانست پس از کره و ترکیه مقام سوم این رده را از آن خود کرده و صاحب گردن آویز برنز شود. این رقابت ها تا یکشنبه ادامه دارد. تیم ملی کشورمان در دور قبل نایب قهرمان جهان شده بود.

پومسه قهرمانی جهان؛‌ کسب مدال نقره تیمی ایران

مدال نقره تیمی در هشتمین دوره رقابت های پومسه قهرمانی جهان - اندونزی به نمایندگان ایران رسید.

در بخش تیمی و در رده سنی 18 تا 29 سال نمایندگان کشورمان (مهسا مردانی،‌ نسترن ملکی و نگین گیل سمائی) به اجرای حرکات نمایشی پرداختند و توانستند مدال نقره تیمی این رده سنی را از آن خود کنند.

همچنین تیم های ویتنام و تایلند نیز مقام های اول و سوم را به خود اختصاص دادند و نمایندگان چین تایپه بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

پیش از این نیز احمد اخلاقی ، ملی پوش پومسه رو کشورمان، در رده سنی زیر 40 تا 49 سال توانست پس از کره و ترکیه مقام سوم این رده را از آن خود کند و صاحب گردن آویز برنز شود.

این دوره از مسابقات، پومسه روهای کشورمان در دو بخش تیمی و انفرادی و در رده های سنی 15 الی 17 سال، 18 تا 29 سال، 30 تا 39 سال، 40 تا 49 سال، 50 تا 59 سال و 59 سال به اجرای فرم می پردازند.

کد خبر 237072
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز