گورو کلمهای هندی است که ریشه سانسکریت دارد و به معنای مرشد و راهنما در موضوعهای معنوی است اما در زمینهی مدیریت به معنای استاد و نخبه شناخته شده میباشد.
تا کنون کتابهای زیادی در زمینه بازاریابی نگارش، ترجمه و چاپ شده و مفاهیم مختلف بازاریابی در این کتابها هریک به گونهای طرح و بررسی شدهاند. اما کتاب نخبگان در بازاریابی از یک جنبه با تمامی کتابهای قبلی بازاریابی تفاوت عمده دارد.
به گفته ناشر، در این کتاب شما با هر یک از مفاهیم بازاریابی از دیدگاه و زبان اشخاصی آشنا میشوید که خود خالق این مفاهیم بودهاند.
کتاب حاضر فشردهای از مهمترین موضوعها و مباحث بازاریابی جدید است که از زبان و منظر نخبگانی چون: پیتر دراکر، تئودور لویت، مایکل پورتر، فلیپ کالتر و ... مطرح شده و نمایانگر نقش هر یک از آنان در تکامل بازاریابی است.
کتاب نخبگان در بازاریابی نوشته سلتان کرمالی ترجمه احمد روستا - فرزاد مقدم به قیمت 7500 تومان در 168 صفحه توسط انتشارات سیته منتشر شده است.