دیوید موری و اسکات میلر، نویسندگان این کتاب معتقدند که برای برنده شدن در بازارهای رقابتی و پرچالش امروزی، شرکتها باید به بازارها هجوم آورند و فرهنگ تهاجمی را در سازمانشان نهادینه کنند.
نویسندگان با الگوبرداری آگاهانه از فضای انتخابات و شبیهسازی آن با استراتژیهای بازاریابی، نکات ارزندهای را به مدیران کسبوکارها یادآور میشوند که مبتنی بر ایجاد یک نگرانی مثبت، همواره ناراضیان مثبتاندیشی باشند که چارهی کار را پیشروی و تهاجم میدانند.
کتاب در 9 فصل تدوین شده است و در فصل نهم آن به موردکاوی 10 شرکت برتر جهانی در صنایع مختلف میپردازد که چگونه هر یک با بهکارگیری استراتژیهای تهاجمی، به رهبران بازارها تبدیل شدند.
علاقهمندان برای تهیهی کتاب بازاریابی یورشی میتوانند با شماره تلفنهای 66408251 (021) و 66408271 (021) انتشارات بازاریابی تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی www.Marketingshop.ir اقدام کنند.