چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: گرچه امروزه ساخت برند اهمیتی به مراتب افزون‌تر از قبل دارد. بازهم شرکت‌ها در این مسیر به بیراهه می‌روند. کاملاً واضح است که شرکت‌ها از اشتباهات یکدیگر درس نمی‌گیرند و حتی برعکس، آن‌ها را تکرار می‌کنند. شکست یک بیماری مسری است.

شکست‌های نام‌های تجاری

کاملاً واضح است که شرکت‌ها از اشتباهات یکدیگر درس نمی‌گیرند و حتی برعکس، آن‌ها را تکرار می‌کنند. شکست یک بیماری مسری است.

هدف کتاب شکست نام‌های تجاری، بررسی دامنه گسترده و متنوع دلایل شکست برندها، برای اجتناب از این شرایط است. مسایلی چون فراموشی برند، خودبینی برند، جنون خود بزرگ بینی برند، فریبکاری برند، استهلاک برند بدبینی برند و نامربوط بودن آن، می‌توانند علل شکست‌های برندهای برتر دنیا باشند.

به گفته ناشر کتاب تجارب و آموزه‌های حاصل از شکست‌ها، به مراتب بیش از موفقیت‌ها است. کتاب شکست‌های نام‌های تجاری گنجینه توصیه‌های هشداردهنده و سودمندی است که شما همواره از آن غافل بوده‌اید.

این کتاب خلاصه‌ای است از خطاهای عبرت آموز و تاریخی در خصوص ساخت برند.

کتاب شکست‌های نام‌های تجاری نوشته مت هیگ ترجمه دکتر احمد روستا و فاطمه اللهیاری به قیمت 15000 تومان در قطع رقعی توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

کد خبر 238396
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز