کاملاً واضح است که شرکتها از اشتباهات یکدیگر درس نمیگیرند و حتی برعکس، آنها را تکرار میکنند. شکست یک بیماری مسری است.
هدف کتاب شکست نامهای تجاری، بررسی دامنه گسترده و متنوع دلایل شکست برندها، برای اجتناب از این شرایط است. مسایلی چون فراموشی برند، خودبینی برند، جنون خود بزرگ بینی برند، فریبکاری برند، استهلاک برند بدبینی برند و نامربوط بودن آن، میتوانند علل شکستهای برندهای برتر دنیا باشند.
به گفته ناشر کتاب تجارب و آموزههای حاصل از شکستها، به مراتب بیش از موفقیتها است. کتاب شکستهای نامهای تجاری گنجینه توصیههای هشداردهنده و سودمندی است که شما همواره از آن غافل بودهاید.
این کتاب خلاصهای است از خطاهای عبرت آموز و تاریخی در خصوص ساخت برند.
کتاب شکستهای نامهای تجاری نوشته مت هیگ ترجمه دکتر احمد روستا و فاطمه اللهیاری به قیمت 15000 تومان در قطع رقعی توسط انتشارات سیته منتشر شده است.