همشهری آنلاین: در حالی که رقابت‌های فینال سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته، ۱۱ خردادماه به پایان رسید، اما هنوز نتایج به صورت رسمی اعلام نشده و گمانه‌زنی‌ها درباره نفرات برگزیده ادامه دارد.

قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله فینال سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته، 11 خردادماه با رقابت شش نفر در رشته قرائت و پنج نفر در رشته حفظ برگزار شد که البته نتایج قطعی آن هنوز از سوی هیئت داوران این دوره از مسابقات اعلام نشده است.
با وجودی که نتایج این دوره از مسابقات هنوز به طور رسمی از سوی هیئت داوران منتشر نشده است اما گمانه‌زنی‌هایی درباره نتایج مسابقات وجود دارد. یکی از گمانه‌زنی‌هایی که مطرح است کسب رتبه اول در رشته حفظ از سوی نماینده ایران و کسب رتبه دوم در رشته قرائت از سوی نماینده ایران است.
یکی دیگر از گمانه‌زنی‌ها مطرح شده نیز این است که رتبه اول در رشته قرائت از آن قاری ایرانی شده و حافظ ایرانی رتبه دوم در رشته حفظ را کسب کرده است.
گمانه‌زنی سوم نیز این است که نمایندگان ایران در دو رشته حفظ و قرائت حائز رتبه‌های نخست این دوره از مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران شده‌اند که مورد سوم بیشتر مطرح شده است.

البته تمامی این گمانه‌زنی‌ها با اعلام نتایج رسمی از سوی هیئت داوران این دوره از مسابقات به پایان می‌رسد. باید منتظر بمانیم تا هیئت داوران که نظر نهایی با آنها است، نتایج نهایی را اعلام کنند.

یادآوری می‌شود، رقابت‌های سی و یکمین دوره مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران طی ششم تا دوازدهم خردادماه در تهران برگزار شد.

کد خبر 261329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha