گروه سیاسی: وزیر اطلاعات با اشاره به 3طرح مهم دشمنان نظام برای براندازی، خواستار هوشیاری مسئولان کشور در قبال طرح‌ها و توطئه‌های در حال اجرای دشمنان نظام شد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در همایش مدیران و مسئولان غرب استان تهران در کرج گفت: دشمنان نظام اسلامی‌پس از اقدامات گسترده‌ای که برای براندازی جمهوری اسلامی‌انجام داده‌اند و همه این برنامه‌ها نقش برآب شده است سه طرح براندازی را در پیش گرفته و در حال اجرا هستند که همه باید در این زمینه هوشیار باشند.

اختلاف، تخریب، ناکارآمدی

وی که خبر سخنانش را واحد مرکزی خبر منتشر کرد، افزود: نخستین طرح این گروه که به سرپرستی دیک چنی معاون رئیس جمهوری آمریکا و با همکاری گروهی از اپوزیسیون داخل و خارج کشور در حال اجراست ایجاد اختلاف و شکاف میان نیروهای انقلاب و وفادار به نظام است که با استفاده از برخی افراد ناآگاه و ساده لوح سعی در ایجاد این تفرقه دارند که باید با هوشیاری، از این اقدام آنان جلوگیری کرد.

وزیر اطلاعات طرح دوم دشمنان نظام را تحریک و تخریب فیزیکی و شخصیتی نیروهای انقلاب برشمرد و افزود: این توطئه‌ها با اقدامات مناسب مسئولان سه قوه برملا شده است اما همچنان ادامه دارد.

محسنی اژه‌ای سومین و مهمترین طرح دشمنان نظام را ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی‌و براندازی نرم عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام به‌خصوص آمریکا و انگلیس با استفاده از رسانه‌های تحت حمایت خود و برخی عناصر داخلی وابسته، این طرح را پیش گرفته و سعی دارند در جامعه القا کنند دولت نهم و مجلس هفتم ناکارآمد است تا زمینه را برای ورود برخی از عناصر خود به دولت و مجلس آماده سازند در حالیکه در این توطئه هم موفق نخواهد شد.

وی تاکید کرد: مسئولان باید برای شکست این برنامه دشمن، فرمایشات مقام معظم رهبری را درخصوص نامگذاری امسال به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی‌سرلوحه خود قرار دهند.

اقتدار دستگاه امنیتی

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن برای تفرقه‌افکنی در کشور به خصوص در مرزهای شرقی و غربی کشور برنامه ریزی کرده است افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی‌تا امروز دشمنان سعی در برهم‌زدن نظم عمومی‌و ایجاد تفرقه در کشور داشته‌اند که با اقدامات مناسب سربازان گمنام امام زمان (عج) تمام این نقشه‌ها نقش بر آب شده است.

دستگیری یک گروه تروریست

غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای، وزیر اطلاعات: سربازان گمنام امام زمان (عج) در آخرین عملیات خود، از اقدامات تروریستی یک گروه ضد انقلاب جلوگیری کردند.

عناصر این گروه که با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان شناسایی و بازداشت شده اند، قصد داشتند اقدامات تروریستی در جنوب کشور انجام دهند اما همه آنها قبل از هر اقدامی بازداشت شدند.

کد خبر 28463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز