شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۶ - ۰۷:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تالارهای منطقه‌ای و تالارهای بورس همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

این خبر را مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد.

 وی گفت: خبر مربوط به برچیده شدن تالارهای بورس ارتباطی به تالارهای منطقه‌ای ندارد و انتشار این خبر به دلیل سوء‌تفاهم خبرنگار محترم بوده‌است.

به گزارش روابط عمومی بورس تهران سید رضا حسینی گفت: علی صالح‌آبادی در پاسخ به سوال خبرنگار محترم راجع به افزایش تعداد تالارهای بورس گفته است: با نصب نرم‌افزار جدید، امکان خرید و فروش اینترنتی سهام ایجاد خواهد شد و سهامداران محترم نیازی به مراجعه به تالارها نخواهند داشت.

حسینی افزود: در ساختار جدید، هر سهامدار به راحتی و از طریق رایانه و اینترنت قادر به کسب آخرین اطلاعات و اخبار بورس و سپس خرید و فروش اینترنتی سهام از طریق ثبت سفارش خرید و فروش و از طریق کارگزاری‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: خبر مربوط به برچیده شدن تالارهای منطقه‌ای و استانی صحت ندارد و در صورت تقاضای کارگزاران جهت توسعه تالارهای اختصاصی در هر نقطه از کشور، این موضوع بررسی و در صورت نیاز، مجوز لازم صادر خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: در صورت نیاز، تالارهای اختصاصی کارگزاران در هر نقطه از کشور در راستای تقویت اطلاع‌رسانی و کمک به خرید و فروش آسان سهام و در جهت کمک به بازارهای خارج از بورس (OTC)، گسترش خواهند یافت.

خبر مربوط به برچیده شدن تالارها تا پایان سال، روز چهارشنبه 24 مرداد ماه، روی خروجی سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفته بود.

کد خبر 29181

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز