یک مظنون در پرونده حادثه تیراندازی به دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه دانشگاه شهرستان سراوان دستگیر شده و تحقیق از وی ادامه دارد.

هرچند آموزش و پرورش اعلام كرده بود كه آنها دانش‌آموز نبودند اما به گزارش روز گذشته اطلاع‌رساني پليس سيستان و بلوچستان، مظنوني كه يكشنبه دستگير شده خودش نيز دانش‌آموز بوده و تحقيقات از او ادامه دارد.اين حادثه تيراندازي روز شنبه در نزديكي دبيرستان پسرانه دانشگاه در سراوان رخ داد و در جريان آن يك دانش‌آموز از ناحيه شكم و ديگري از ناحيه پا هدف گلوله قرار گرفتند. در همين حال سرهنگ داوودي فرمانده انتظامي سراوان با بيان اينكه اين حادثه انتقام‌گيري شخصي بوده، گفت:چندروز قبل يكي از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه در سراوان كه از ناحيه پا در اين حادثه آسيب ديده، با دانش‌آموز ديگري خارج از مدرسه درگير شد و توسط وي مورد تهديد قرار گرفت.

وي افزود: صبح شنبه هنگامي كه اين دانش‌آموز به همراه همكلاسي‌هاي خود قصد خروج از مدرسه را داشت مورد تيراندازي افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحيه پا و دانش‌آموز ديگر از ناحيه شكم زخمي شدند كه هم‌اكنون در بخش آي‌سي‌يو بيمارستان امام علي زاهدان بستري است. فرمانده انتظامي سراوان گفت: در تحقيقات مشخص شد كه فرد تيرانداز همان شخصي است كه چند روز پيش با دانش‌آموز درگير شده و تهديد كرده بود كه انتقام‌گيري مي‌كند.

به گزارش مركز اطلاع‌رساني پليس، از زمان وقوع حادثه، مأموران پليس سراوان تجسس‌هاي خود را شروع كردند تا اينكه روز يكشنبه مظنون پرونده دستگير شد. بازجويي از مظنون حادثه آغاز شده تا معماي تيراندازي خونين فاش شود.

کد خبر 294824

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha