به گزارش سما (سامانه مدیریت ارتباطات شهرداری تهران) ، رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (1888) با حضور در مراسم جلسه ارتباط مستقیم مردم با مدیران شهرداری تهران از طریق تلفن 1888 ، گفت: روزانه حدود 500 تماس تلفنی در زمینه های انتقاد ، شکایت ، پیشنهاد و تقدیر از سوی شهروندان داریم که بیشترین خواسته ها و نیازها در بخش سطح کلان و خدمات تعریف می شود.
علیرضا محمودی ، حوزه خدمات شهری را در اولویت بخش ها در زمینه رفع و پاسخگویی به شهروندان دانست و افزود: سعی داریم در سطح جامعه میزان رضایتمندی از انتظارات شهروندان را بالا ببریم. لذا ، بدین وسیله شاهد کاهش حجم شکایات و بالارفتن رضایتمندی و پیشنهادات سازنده مردم بوده ایم.
وی گفت: مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در حال حاضر دارای 60 تلفن و 30 اپراتور فعال است که به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان هستند که بر حسب نیاز خطوط را افزایش خواهیم داد.
محمودی خاطرنشان کرد: از شکایات و گلایه ها هراسی نداریم ، چرا که شکایتها بستر مناسب برای پویایی و تحرک بیشتر در زمینه خدمات شهری است.