چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۷:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رافائل نادال اسپانیایی یکی از امیدهای کسب مقام قهرمانی یو اس اوپن، در برابر رقیب هموطن خود شکست خورد و از گردونه این مسابقات حذف شد.

به نوشته ال موندو، داوید فرر که خود نیز اسپانیایی است، در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یواس اوپن موفق به شکست رافائل نادال مرد شماره دو تنیس جهان در چهار ست و با نتایج 7-6 ، 4-6 ، 6-7 و 2-6 شد.

نادال که در جریان مسابقه دچار ناراحتی در ناحیه دست و پا شده بود، از ابتدا می‌دانست که دیداری سخت را پشت سر خواهد گذاشت. در مقابل اما فرر که از استعداد کمتری برخوردار بود توانست با ضربات محکم یک به یک امتیازات لازم برای پیروزی را از آن خود کند.

داوید فرر

نادال در این دیدار هیچ گاه نتواست از سرویس‌های محکم خود به عنوان یک حربه پیروزی بخش استفاده کند. با این‌حال نادال مسابقه را با روحیه بهتری آغاز کرد و توانست ست اول را با کسب امتیازات نهایی ست در "تای بریک" نتیجه 7-6 به سود خود به پایان برساند.

اما روند بازی از ست دوم تغییر کرد و فرر با زدن ضربات محکم و فرود آوردن توپ بر لب خط طولی امتیازات لازم را برای کسب پیروزی 4بر 6 از آن خود کرد. پس از پیروزی در این ست فرر در دوست دیگر نیز با نتایج 6-7 و 2-6 به پیروزی رسید تا در نهایت توانسته باشد مرد شماره دو تنیس جهان را از رقابت‌های یو اس اوپن آنهم در مرحله یک هشتم نهایی حذف کرده باشد.

داوید فرر خود در مکان 15 رنکینگ جهانی تنیس قرار دارد و سیزده پله با نادال اختلاف جایگاه دارد.

رافائل نادال

نادال با این شکست و حذف زود هنگام از رویارویی با راجر فدرر مرد شماره اول تنیس جهان بازماند و نتوانست به رویایش در جلوگیری از پیروزی چهارم فدرر در این مسابقات جامه عمل بپوشاند.

کد خبر 30656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز