همشهری آنلاین: هشتمین دوره مسابقات دراگون بوت قهرمانی کشور، گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در دریاچه آزادی تهران جریان داشت، با کامیابی اژدهاسواران پایتخت‌نشین همراه شد.

Dragonboot

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی به نقل از روابط عمومی انجمن دراگون بوت، این مسابقات مهیج در دو ماده 500 و 2000 متر در رده‌های سنی زیر 23 سال، آزاد و پیشکسوتان برگزار شد که در مجموع 400 ورزشکار در آن حضور داشتند.

در این رقابت‌ها 14 تیم از 7 استان کشور شرکت داشتند و مسابقات در قایق‌های جدید و استاندارد برگزار شد که تهران و مازندران در هر سه رده سنی حضور یافته بودند.

در پایان این مسابقات نتایج ذیل به دست آمد:

***رقابت‌های تیمی

در رقابت‌های رده سني بالاي ۴۰ سال تیمی، تیم استان تهران با ۸ امتياز اول شد و استان مازندران با ۴ امتياز و جزيره كيش با ۲ امتياز به ترتیب عناوین دوم و سوم را كسب كردند.

در رده سني زير ۲۳ سال، تیم استان تهران با ۱۰ امتياز به مقام نخست رسید، آذربايجان شرقي با ۵ امتياز دوم شد و مازندران با ۵ امتياز توانست مقام سوم را از آن خود كند.

در رده سني آزاد، تیم استان گيلان (مرزباني ناجا) با ۱۲ امتياز مقام اول شد، مازندران با ۱۱ امتياز مقام دوم را کسب کرد و كردستان با ۹ امتياز مقام سوم را به دست آورد.

در مجموع امتيازات تيمي استان تهران اول، مازنداران دوم و گيلان سوم شدند.

*** 2000 متر

در اين رقابت‌ها اژدهاسواران تهراني در مسافت ۲۰۰۰ متر رده سني زير ۲۳ سال مقام اول را به خود اختصاص دادند، آذربايجان شرقي دوم شد و تیم‌های استان مازندران و جزيره كيش مقام‌های سوم و چهارم را كسب كردند.

همچنين اژدهاسواران تهراني در مسافت ۲۰۰۰ متر رده پيشكسوتان حائز مقام اول شدند و جزيره كيش به مقام دوم بسنده کرد و مازندران مقام سوم را به دست آورد.

در رده سنی آزاد نيز استان گيلان مقام اول را به خود اختصاص داد، استان كردستان مقام دوم را کسب کرد و تیم‌های مازندران و بوشهربه ترتیب مقام‌های سوم و چهارم را كسب كردند.

*** 500 متر

در اين رقابت‌ها قايقرانان تهراني در مسافت ۵۰۰ متر رده سني زير ۲۳ سال مقام اول را به نام خود ثبت کردند و مازندران نایب قهرمان شد. تیم‌های استان آذربايجان شرقي و جزيره كيش مقام‌های سوم و چهارم را كسب كردند.

در رده سنی پيشكسوتان تیم تهران حائز مقام اول شد و مازندران و جزيره كيش دوم و سوم شدند.

در رده آزاد نيز استان مازندران مقام اول را از آن خود کرد، استان گيلان (مرزباني ناجا) مقام دوم را به دست آورد و تیم‌های كردستان و بوشهرعناوین سوم و چهارم را كسب كردند.

گفتني است در پايان اين مراسم توسط محمد عليپور رئيس فدراسيون انجمن‌هاي ورزشي، محمد کنی رئیس انجمن دراگون بوت، اژدر شهابی نایب رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، دکتر خدادادی رئیس هیات قایقرانی استان تهران جوایز تیم‌های برتر داده شد و کاپ اخلاق به تيم بوشهر اهدا گردید.

کد خبر 310931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha