دادستان عمومی و انقلاب تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌ موسسه‌ اعتباری ثامن‌الحجج گفت: رسیدگی به پرونده‌های آن در سراسر کشور به دادسرای تهران احاله‌شده و از سوی معاون اول قوه قضاییه دستورالعملی با موضوع هماهنگی دادسراهای سایر استان‌ها با دادسرای تهران در امر تحقیق و رسیدگی به پرونده صادر شده است.

به گزارش ايسنا، عباس جعفري دولت‌آبادي یکی از سیاست‌های دادسرای تهران نسبت به این پرونده را استرداد وجوه سپرده‌گذاران اعلام و اظهار کرد: هدف ما این است که مردم و سپرده‌گذاران به وجوه خود برسند؛ لذا در مرحله‌ اول دستور داده شد سپرده‌های متعلق به اشخاص تا 3میلیون تومان مسترد شود.

وی از دادستان‌ها و تمامي مراجع قضایی در سراسر کشور خواست همکاری لازم را با دادسرای عمومی تهران در رسیدگی به این پرونده به عمل آورند و با توجه به اقدامات دادستانی تهران در این پرونده از توقیف اموال این تعاونی خودداری کنند. بانك پارسيان هم كه متعهد به پرداخت پول سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج از سوي بانك مركزي شده است، در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: سپرده‌گذاران تا سقف 30 ميليون ريال بر اساس جدول اولويت‌بندي شده براي دريافت سپرده‌هاي خود به شعب بانك پارسيان مراجعه كنند. همچنين پرداخت سپرده‌هاي افراد داراي سپرده كمتر از 5 ميليون تومان از 3 اسفندماه و دارندگان سپرده‌های تا سقف 10میلیون تومان، از تاریخ 10 اسفندماه انجام مي‌شود.

کد خبر 323680

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha