همشهری آنلاین: تیم دانشگاه آزاد در پایان یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ باشگاه‌های کشور به عنوان قهرمانی دست یافت و با توجه به سه قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها، عنوان قهرمان قهرمانان را نیز به خود اختصاص داد.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، هفته پایانی یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ باشگاه‌های کشور روز جمعه (14 اسفند) برگزار شد.

در پایان دیدارهای اسلحه سابر تیم‌های دانشگاه آزاد و بانک سرمایه اول و دوم شدند و دو تیم هيات شمشيربازي بافق یزد و شهدای شورمست به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

در اسلحه فلوره نیز تیم دانشگاه آزاد در رده نخست قرار گرفت و هیات زنجان دوم شد. رده سوم مشترک هم به دو تیم استقلال و امیدهای ایران اختصاص پیدا کرد.

در اسلحه اپه هیات زنجان صدرنشین شد و جایگاه دوم در اختیار تیم دانشگاه آزاد قرار گفت و تیم‌های استقلال و هيات شمشيربازي بافق یزد نیز سوم مشترک شدند.

بدین ترتیب در مجموع سه اسلحه تیم دانشگاه آزاد با 160 امتیاز در جايگاه نخست ايستاد و عنوان قهرمانی یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد. در جدول رده‌بندی مجموع سه اسلحه تیم استقلال با 115 امتیاز دوم شد و به عنوان نایب قهرمانی لیگ دست یافت و عنوان سوم مشترک این پيكارها نیز به تیم‌های هیات زنجان و هيات شمشيربازي بافق یزد اختصاص پیدا کرد که صاحب 108 امتیاز شدند.

دانشگاه آزاد در حالی عنوان قهرمانی یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ باشگاه‌های کشور را به دست آورد که در دوره پیشین این پيكارها نیز به عنوان قهرمانی دست یافته بود. بدین ترتیب این تیم در پایان این فصل از مسابقات و با سه قهرمانی متوالی به عنوان قهرمان قهرمانان ایران نیز معرفی شد.

 

کد خبر 327330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha