سادهسازي و سادهگويي و عرضهي كتابهايي اينچنين پرمغز و پرمحتوا در صفحات كم، كاري بسيار دشوار است كه در كتاب برنامهريزي برند صورت گرفته است.
برنامهريزي، گام اول براي رسيدن به هدف در مديريت است كه تحليلگري و روش مداري تصميمگيران را ارتقا ميبخشد.
در اين كتاب، سه مدل سودمند برنامهريزي برند به همراه مفاهيم كليدي آنها، بخشهاي ويژه و مهم مورد تأكيدشان در يك جامعيت كنار هم قرار گرفتهاند؛ به نحوي كه به مترجم توانا و دوست انديشمند خودم دكتر امين اسداللهي پيشنهاد كردم كه اين سه مدل را در قالب يك فلوچارت تنظيم كنند تا پيوستگي مطالب به صورت يكجا به ارتباط مفاهيم و فهم مطلب كمك بيشتري بكند.
اين سه مدل عبارتند از: مدل جايگاهسازي برند، مدل همنوايي برند، مدل زنجيرهي ارزش برند، که هر کدام از آنها در سه فصل و به صورت جداگانه شرح داده شدهاند.
علاقهمندان برای تهیه این کتاب میتوانند به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاه انتشارات بازاریابی در تهران 71 و 66408251 تماس بگیرند.
نظر شما