مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور نظامی تاکید کرد: مسئولان کشور نباید نسبت به دشمن دچار ساده‌اندیشی شوند و باید پیش بینی های لازم را نسبت به آینده کشور و تهدیدات به عمل آورند.

به گزارش مهر، سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور نظامی عصر دیروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: یکی از حوادث و رخدادهای بزرگ جهان صنعتی، حادث شدن جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود که تاثیر بسیاری در امنیت خاورمیانه و شرایط بین المللی و ایجاد تغییر و تحولات جهان داشت.

وی افزود: مسلما وقوع جنگ تحمیلی در شکل‌گیری اوضاع جدید جامعه جهانی به‌خصوص در منطقه خاورمیانه تاثیر بسیاری گذاشت و جنگ عراق و افغانستان را می توان دنباله جنگ با ایران دانست.

صفوی با اشاره به وجود دشمنان فرامنطقه ای در کشورهای همسایه ایران گفت: هر چند آنان با این شرایط خود را در تیررس ما قرار داده اند اما نباید نسبت به قدرت آنها غافل باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان کشور با بهره گیری از تجربیات 8 سال دفاع مقدس نباید دچار ساده اندیشی نسبت به دشمن شوند افزود: آنها از دست ما عصبانی هستند و ما نیز باید چه در سیاست و چه در بعد نظامی نسبت به هر نوع اقدام دشمن آمادگی کامل داشته باشیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: مسئله جنگ را نباید به جامعه منتقل کرد تا باعث گرانی شود اما رأس مسئولان نظام باید پیش بینی های لازم را نسبت به آینده کشور و تهدیدات دشمن به عمل آورند.

کد خبر 32948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز