همشهری آنلاین: معاون فرهنگی ، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت از حضور وزیر بهداشت و معاونان این وزارتخانه برای ارایه گزارش تفصیلی طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد.

معاون پارلمانی وزارت بهداشت

به گزارش وبدا، دکتر محمد رضا فراهانی با اعلام این خبر گفت: حدود یک ماه است که از آغاز دوره جدید مجلس گذشته است و با توجه به انتخابات هیات رییسه و کمسیون‌ها و نیز مباحث مربوط به آیین نامه‌های داخلی در واقع از هفته گذشته کمیسیون‌ها وارد مباحث اصلی و تخصصی شده اند.

معاون امور مجلس وزارت بهداشت گفت:با توجه به جلسه و تبادل نظری که با نمایندگان داشتم، دکتر نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر تعامل سازنده و نزدیک این کمیسیون با وزارت بهداشت تاکید داشتند.

دکتر فراهانی گفت: عزم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر این قرار دارد که با تمام توان به وزارت بهداشت کمک کنند تا وزارت بهداشت اقداماتی را که آغاز کرده است تقویت و اشکالات را برطرف نماید و اگر چالش‌هایی در حوزه سلامت بوجود آمد با کمک دوستان کمیسیون بهداشنت و درمان مجلس مرتفع شود.

معاون فرهنگی ، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت همچنین به دیدار رمضانی وزیر بهداشت با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: در آن جلسه رییس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کردند که این جلسه سرآغاز جلسات منظم مشترک خواهد بود.

دکتر فراهانی یادآور شد: تا کنون از طرح تحول سلامت گزارش‌های اجمالی به کمیسیون بهداشت و درمان ارایه شده ولی گزارش‌های تفصیلی ارایه نشده است و ارایه این گزارش باعث می‌شود تا آنها نیز در جریان جزییات طرح تحول سلامت باشند.
وی تصریح کرد: انتقال اطلاعات و جزئیات برنامه‌هایی که اجرایی شده است به دوستان ما در مجلس کمک می‌کند تا به تحلیل واقعی و فهم مشترک با وزارت بهداشت برسند و در رفع مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت کمک كند.

کد خبر 340503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha