روزهای اخیر برخی‌ها انتقادهایی را متوجه پوشش رئیس جمهور منتخب کرده‌اند، آن هم درحالی که خود رئیس جمهور منتخب توجهش را به کوشش خود و دولتش معطوف کرده است.

کاپشن پزشکیان

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: در این باره، رضا کیانیان بازیگر مطرح سینما در اظهارنظری انتقادی از رئیس جمهور منتخب خواست در پوشش خود تجدیدنظر کند. کیانیان مشخصاً به پوشیدن کاپشن از سوی مسعود پزشکیان اشاره کرد و گفت که حالا شما منتخب و نماینده یک ملت هستید و باید به گونه دیگری لباس بپوشید. این بازیگر پیشنهاد کرد که رئیس جمهور منتخب به جای کاپشن فعلی خود، یک کت تابستانی بپوشد.

کیانیان در بخشی از این انتقاد، کاپشن پزشکیان را با لباس رئیس دولت‌های نهم و دهم مقایسه کرد و گفت که ما از آن خاطره خوبی نداریم. این اظهارنظرها درباره لباس رئیس جمهور منتخب که این روزها دارد به افراط هم می‌گراید، درحالی صورت می‌گیرد که اساساً توجه و نگاه مسعود پزشکیان به مسائل دیگری است.

به نظر می‌رسد مهم‌ترین دغدغه رئیس جمهور منتخب تشکیل کابینه‌ای کیفی و متشکل از افراد کارآمد است. اما در همین حال، برخی از افراد بدون توجه به این ضرورت و مسائل مهم دیگری که در این باره مطرح است، مسائل حاشیه‌ای را در اولویت خود قرار داده‌اند. آن هم در شرایطی که پزشکیان در ۲۰ سال گذشته به همین شیوه و با همین کاپشن زندگی کرده است. اما حالا که پس از پیروزی در انتخابات، رئیس جمهور منتخب تلاش دارد تا همچون دوره قبل از ریاست جمهوری زندگی کند و سلوک داشته باشد، گویا برخی اصرار دارند که او حتماً باید تغییر کند.

کد خبر 869017
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    5 3
    نامناسب لباس پوشیدن یعنی بی احترامی به دیگران.مخصوصا در مجالس و مراسم.اگر آقای پزشکیان در مراسم رسمی و دیدارها و جلسات با خارجیها در داخل یا خارج این شکلی لباس بپوشه قطعا عکس العملهای طرفین مقابل با ایشان بسیار دور از ادب خواهد بود.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    2 1
    اونموقع که اینجوری لباس میپوشید رییس جمهور نبود الان باید حفظ آبروی ایران رو بکنه
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    3 1
    چیزی به نام خوش تیپی نداریم. بعضی ها به تیپ اسپرت عادت دارند، کت و شلوار را نمی پسندند و بعضی برعکس. نباید سلیقه خودمان را به دیگران تحمیل کنیم.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
      2 0
      شما هم تحمیل نکن رئیس جمهور اول باید خوش تیپ باشد کت و شلوار لباس رسمی است تو این گرما هم کسی کاپشن نمیپوشه
  • Borzoo NO ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    2 2
    پزشکیان به این کاپشــن عادت کرده . نمی تواند از خود دور کند. حتی در گرمای تابستان. با کاپشن کاندید شد و با کاپشن هم رئیس جمهور شد . .کیانیان که میگویند از کاپشن پوشیدن خاطره خوشی ندارند( مثل محمود) حالا مگه سینما را کنار گذاشته . و خیاط کت و شلوار است که میخواهد برای او کت و شلوار جنتــــلمن بدوزد؟؟
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
      1 1
      حالا کیانیان یه بار یه حرف درست زده ها اگر گذاشتید
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    1 1
    تبریز ها به شیک پوش بودن معروفٱ ، حداقل به فکر اونا باش ، مگه ایران فقیره که رییس جمهور ش تو تابستون کاپشن بپوشه
  • احمد IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    2 0
    تاریخ آلمان از مرکل بعنوان یکی از بهترین رهبران یاد خواهد کرد. محبوبیت مرکل نه تنها در آلمان و اروپا بلکه در جهان بعنوان یک رهبر قدرتمند و در عین حال بانفوذ قابل کتما ن نیست .از جمله ویژگیهای مرکل ساده پوشی او بود وی ساده لباس می پشید متواضعانه رفتار می کرد ولی بزرگ می اندیشید و هیچکاه بخاطر ساده پوشی و تواضع مورد نقد قرار نگرفت .مردم اروپا به فکر اندیشه و قدرت رهبری وی می نگریستند نه لباس های ساده و بی رنگ لعاب ش
  • علی پرسپولیس IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    0 0
    تو در حدی نیستی که لباس احمدی نژادی مانند می پوشی لابد خودتو با احمدی نژاد مقایسه می کنی