همشهری آنلاین: تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار افتتاحیه پنجمین دوره جام کنفدارسیون مردان آسیا موفق به شکست استرالیا شد. دومین برد ایران هم مقابل ژاپن به دست آمد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از ساعت 11 و 30 دقیقه روز پنجشنبه (1 مهر) به وقت تایلند در سالن والیبال ناخون پاتوم تايلند آغاز شد.

تیم‌های ملی والیبال ایران و استرالیا در نخستین دیدار این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند که ملی‌پوشان ب ایران در ست دوم این بازی 25 بر 23 مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 17 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند تا در نخستین گام سه امتیاز کامل به دست آورند.

ناصر شهنازی سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در نخستین مسابقه تیم ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا از محمد فلاح، مسعود غلامی، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی (کاپیتان)، رضا قرا، سلیم چپرلی و مصطفی حیدری در ابتدای مسابقه استفاده کرد.

تیم ملی والیبال استرالیا كه در چهار دوره گذشته جام کنفدراسیون آسیا شرکت کرده است، دو مقام پنجمی (2008 و 2010) و دو عنوان هفتمی (2012 و 2014) را در اين مسابقات به دست آورده است.

دومین روز پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا هم روز جمعه (2 مهر) در سالن والیبال ناخون پاتوم تایلند آغاز شد.

تیم ملی ب والیبال ایران در دومین مسابقه روز دوم و از ساعت 14 به وقت محلی به مصاف ژاپن، قهرمان سال 2015 قاره آسیا رفت.

ملی‌پوشان والیبال ایران در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 18 و 25 بر 23 موفق به شکست ژاپن شدند تا دومین پیروزی خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرند.

ناصر شهنازی در برابر ژاپن از ترکیبی متفاوت نسبت به مسابقه نخست استفاده کرد و سامان فائزی، مسعود غلامی، علیرضا مباشری، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، رضا قرا و محمدرضا موذن را به میدان فرستاد.

تیم ملی والیبال ژاپن در چهار دوره گذشته جام کنفدراسیون آسیا دو مدال برنز و مقام سومی به دست آورده است.

تیم ملی ب والیبال ایران روز شنبه در آخرین دیدار دور مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف کره جنوبی، مدافع عنوان قهرمانی می‌رود.

 

کد خبر 347275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha