همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران درباره دلایل توقف تخریب طبقه هفتم مجتمع علاءالدین و نامه فرمانداری در این زمینه تذکر دادند.

به گزارش مهر، مهدی چمران در دویست و نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: تعدادی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به نامه فرمانداری در مورد توقف تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین گلایه داشتند. این نامه عجیب عنوان می‌کند که این تخریب منوط به نظر شورای تأمین است.

رئیس شورای شهر تهران افزود: ما البته گلایه‌مندی خود را به فرماندار تهران منتقل کردیم و عنوان کردم شما باید در این زمینه با ما همراهی می‌کردید. فرماندار نیز قول داده که این موضوع و دلایل نگارش آن توسط معاون فرمانداری را پیگیری کند.

وی تأکید کرد: این نامه شبهه‌انگیز است و جای سؤال ایجاد می‌کند که شاید خدای ناکرده پشت پرده آن چیزی باشد؛ البته فرماندار قول پیگیری داده است.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: البته ما معتقدیم شهرداری نباید به این نامه توجه کند و بر اساس حکم دادستانی، تخریب را در دستور کار خود قرار دهد.

چمران ادامه داد: به نظرم شهرداری باید هرچه زودتر این موضوع را تمام کند، فرصت قانونی به پایان رسیده و تعلل در این زمینه حکم استخوان لای زخم گذاشتن را دارد.

وی با توجه به حساسیت موضوع اضافه کرد: اگر شهرداری کوتاهی یا رودربایستی کند، ما ۳۱ عضو شورا حاضریم کلنگ به دست بگیریم و طبقه اضافی را تخریب کنیم. مطمئن باشید طوری هم تخریب می‌کنیم که به کسی آسیبی نرسد.

در پایان صحبت‌های رئیس شورای شهر تهران، غلامرضا انصاری نیز گفت: پیشنهاد می‌کنم فرصتی ۱۰ روزه به فرمانداری داده شود تا نامه‌اش را پس بگیرد؛ در غیر این صورت نامه‌ای به وزارت کشور نوشته شود.

کد خبر 349787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha