به گزارش ستاد برگزاری هفته روابطعمومی مهدی محمدی، مدیرکل روابطعمومی و بینالملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دیدار با علی شوقیبنام، دبیر ستاد برگزاری هفته روابطعمومی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که روابطعمومی برخی سازمانها و دستگاههای اجرایی به واسطه ایجاد برخی تغییرات در نوع عملکرد و فعالیتهای خود علاوه بر ارایه روشها و راهکارهای نوین ارتباطی به مدیران ارشد و دیگر بخشهای سازمان، موفق به ارتقای جایگاه روابطعمومی نسبت به سالیان گذشته شدهاند و همواره به عنوان یکی از بخشهای اصلی در تصمیمگیریها و تصمیمسازیهای سازمان دارای نقشی کلیدی و تعیینکننده هستند.
محمدی ادامه داد: اعتبار سازمانی به عنوان سرمایه معنوی یک سازمان در فکر و ذهن مخاطب شکل میگیرد و کارگزاران روابطعمومی میبایستی ضمن درک این موضوع، توجه داشته باشند که این اعتباربخشی به تنهایی اثربخش نخواهد بود و حفظ و نگهداری این اعتبار از اهمیت بالایی برخوردار است.
در ادامه این دیدار علی شوقیبنام، دبیر ستاد برگزاری هفته روابطعمومی ضمن تایید مباحث مطرح شده گفت: رسیدن به شرایط مطلوب در حوزه روابطعمومی کشور نیازمند نوعی همکاری و هماهنگی مابین دستگاههای مختلف است تا با تدوین و بکارگیری برخی آییننامهها و دستورالعملهای منطبق با شرایط روز، شاهد شکوفایی و نوعی جهش در فعالیتهای روابطعمومیهای کشور باشیم.
شوقیبنام ادامه داد: به طور مثال عدم وجود مقررات و دستورالعملهای مشخص در خصوص نحوه استفاده از شبکههای اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای هوشمند، سبب شده علاوه بر برخوردهای سلیقهای در این خصوص شاهد آسیب رسیدن به اصل موضوع که همان اطلاعرسانی دقیق و شایسته به مخاطبان است، باشیم.
لازم به ذکر است دوازدهمین همایش روابطعمومی الکترونیک با موضوع اصلی روابطعمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدلها و روندهای مدیریتی و ششمین کنفرانس روابطعمومی و صنعت با موضوع روابطعمومی، صنعت و رهبری تغییر اردیبهشتماه سال آینده برگزار خواهد.
علاقمندان به این همایشها میتوانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.
نظر شما