همشهری آنلاین: روز نخست مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند با کسب یک نشان طلا، دو نقره و یک برنز برای تیم ملی شنای ایران به پایان رسید.

Swimming Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، صبح روز شنبه (18 فروردين) مرحله مقدماتی روز نخست مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند پیگیری شد و ملی‌پوشان ایران نیز موفق شدند در چهار ماده ۱۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر قورباغه،۲۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر پشت راهی فینال شوند.

ابتدا سینا غلامپور با ثبت زمان ۵۲:۱۰ بر سکوی دوم ماده ۱۰۰ متر آزاد در رده سنی بزرگسالان ایستاد، در ادامه علیرضا یاوری که در ماده ۲۰۰ متر آزاد رده سنی ۱۶ الی ۱۸ سال با ثبت زمان ۱:۵۵.۶۴ موفق به کسب ورودی B المپیک جوانان شده بود، به آب زد. یاوری در فینال این ماده با ثبت زمان ۱:۵۵.۸۰ موفق شد نشان نقره این رقابت‌ها را مال خود کند.

علی فتحی سومین نماینده کشورمان که همچون یاوری در مرحله مقدماتی با ثبت زمان ۲۷:۳۲ در ماده ۵۰ متر پشت موفق به کسب ورودی B رقابت‌های المپیک جوانان شده بود، در فینال نیز با زمان ۲۷:۳۶ توانست به مدال طلای این ماده دست يافته و بر سکوی نخست ۵۰ متر پشت بایستد. در پایان نیز مهدی انصاری در ماده ۵۰ متر قورباغه با ثبت زمان ۲۹:۳۹ نشان برنز این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

 

کد خبر 402215

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha