پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۸:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: آخرین روز‌های تابستان را با برنامه‌های متنوع فرهنگسرا‌ها و خانه‌های فرهنگ شهرداری تهران بگذرانید.

برنامه های روزانه فرهنگسراها و خانه های فرهنگ به شرح زیر است:

فرهنگسرای انقلاب:

واحد آموزش فرهنگسرای انقلاب به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ترم پاییز در رشته های مختلف ثبت نام می‌کند.

واحد آموزش فرهنگسرای انقلاب به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ترم پاییز در رشته های مختلف ثبت نام می‌کند.

این کلاسها، شامل زبان(کلیه سطوح)، قرآن(مقطع دبستان و خردسالان)، نقاشی(خردسالان، طراحی، سیاه قلم و ...)، کلبه شادی، فوریتهای پزشکی(تئوری)، کامپیوتر، موسیقی، سفالگری، سفره‌آرایی، کلیه هنرهای دستی، خوشنویسی و ... می‌باشد.

علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام از 25 شهریور تا 15 مهرماه به فرهنگسرای انقلاب واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی- خیابان کمیل شرقی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 9-55419057 تماس بگیرند.

فرهنگسرای قرآن:

این مرکز با پایان یافتن فصل تابستان مراسم اختتامیه مسابقات کتابخوانی و داستان نویسی جشنواره تابستانی را برگزار می کند.

این مراسم با حضور منتخبین این مسابقات روز شنبه 25 شهریورماه ساعت 15 الی 17 درسالن هدی با حضور علاقه مندان برگزار می شود.

در این اختتامیه به پنج نفر از شرکت کنندگان که در مسابقه کتابخوانی (سیره و اخلاق پیامبر اعظم (ص) پاسخنامه های صحیح ارسال کرده بودند، جوایزی نفیسی اهدا خواهد شد. همچنین به دو نفر از برگزیده رشته داستان نویسی (با موضوعات قرآنی و پیامبر اعظم(ص)) نیز ربع سکه و به سایر منتخبین نیز هدایایی از جمله کتاب نفیس تقدیم می شود.

خانه فرهنگ و کتابخانه فرزانگان:

این خانه درراستای اهداف فرهنگی خود و جشنواره تابستانی تهران « سه ماه صمیمی» و با هدف ترویج فرهنگ صنعت گردشگری، شناخت آموزه های بازدید فرهنگی، توسعه و رونق بیشتر صنعت گردشگری اقدام به برگزاری تورهای یکروه بازدید رایگان از کاخ سعد آباد، جماران، پارک جمشیدیه، موزه حیات وحش کرده است.

گفتنی است کلیه تورهای فوق روزهای جمعه هر هفته از ساعت 8 الی 16 می باشد و عللاقه مندان می توانند شنبه تا ظهر پنجشنبه هر هفته جهت ثبت نام به خانه فرهنگ فرزانگان مراجه کنند.

شایان ذکر است که تورهای فوق با همکاری و مشارکت شورایاری محله تسلیحات (محله 11) اجرا می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شمار تلفنهای 77820544-77834545-77818842 تماس بگیرند.

فرهنگسرای بانو:

با هدف پرکردن اوقات فراغت بانوان اقدام به برگزاری مسابقه پخت انواع پلو در جمعه 24 شهریورماه کرده است.

بانوان می توانند در منزل به طبخ انواع پلو مثل لوبیا پلو، رشته پلو، زرشک پلو، عدس پلو، شیرین پلو، شوید پلو و ... بپردازند و از ساعت 12 الی 14 غذاهای خود را به فرهنگسرای بانو تحویل دهند.

علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه و یا بازدید می توانند به نشانی خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی، فرهنگسرای بانو مراجعه کنند.

کد خبر 4096

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز