همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: وضع دید در فرودگاه مهرآباد عادی شده اما در 16 فرودگاه همچنان نامساعد است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رضا جعفرزاده تأکید کرد: تا مساعد شدن وضع هوا و دید در فرودگاه‌های شهرستان‌ها تعدادی از پروازهای داخلی تا ظهر دوشنبه 17 دی انجام نخواهد شد.

وی افزود: مسافران، بدرقه‌کنندگان و استقبال‌کنندگان برای اطلاع از آخرین وضع پروازها در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی با شماره تلفن 51001 و در فرودگاه مهرآباد با شماره 199 اطلاعات پرواز فرودگاه تماس بگیرند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری وضع نامساعد هوا در فرودگاه‌های استان‌ها را از علل تأخیر پروازهای بازگشت حجاج اعلام کرد و افزود: علاوه بر ازدحام ترافیک بازگشت حجاج در فرودگاه‌های مدینه و جده، با توجه به اینکه امکان نشست و برخاست هواپیما در تعدادی از فرودگاه‌های مشمول عملیات حج وجود نداشت، هواپیماهایی که برای بازگرداندن حجاج به عربستان اعزام شدند ساعت ها منتظر عادی شدن وضع هوای فرودگاههای مقصد شدند.

جعفرزاده با بیان اینکه تا کنون 75 هزار و 386 نفر از حجاج با 229 پرواز دو شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و سعودی به کشور بازگشته‌اند، افزود: بازگشت حجاج تا 22 دی ماه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی موظفند از مسافرانی که در فرودگاه‌ها مانده‌اند پذیرایی کنند، گفت: وجه بلیت پروازهایی که باطل شده‌است، در صورت نبود پرواز جایگزین باید به مسافران بازپرداخت شود.

وی با بیان اینکه پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از ساعت 14 روز دوشنبه از سر گرفته می‌شود، گفت: وضع دید در فرودگاه مهرآباد عادی شده اما در 16 فرودگاه همچنان نامساعد است.

کد خبر 41125

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز