همشهری آنلاین: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کاهش تولید خودرو روی قیمت تاثیر گذاشته است، گفت: با افزایش تیراژ تولید، قیمت‌های بازار خودرو حتما کاهش می‌یابد.

خودرو داخلي

رضا رحمانی، در حاشیه آیین معرفی و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان تهران، در جمع خبرنگاران افزود: برنامه ای برای افزایش تولید خودرو تدوین شده است. وی ادامه داد: وزارت صنعت به دنبال این است که با رفع موانع تولید، تیراژ را به روال قبلی بازگردانیم و به این ترتیب، قیمت بازار خودرو را اصلاح کنیم.

وزیر صمت افزود: روند تولید خودرو در ماه های قبلی نزولی بوده که با اجرای برنامه های اصلاحی، این روند صعودی خواهد شد. رحمانی اظهار داشت: در شرایط تحریم، تولید برخی خودروها بیش از سایر خودروها تحت تاثیر قرار گرفته اما باید توجه داشته باشیم که سهم این خودروها در بازار محدود بوده و عمده تولید خودروی کشور، داخلی سازی شده است.

کد خبر 425089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م ن IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
    0 0
    اقای وزیر صنعت فقط از گران کردن خودرو از خودرو ساز ها حمایت می کند و وزیر خودرو ساز ها ست نه مردم وزیر نسبت به عدم تحویل خودروهای ثبت نامی توسط خودرو ساز ها واکنش نشان نمی دهد در حالیکه زمان ثبت نام خودروهای پیش فروش شده قیمت دلار ۴۲۰۰ تومانی بود و الان خودرو ساز می خواهند خودروهای ثبت نامی را با دلار آزاد محاسبه کنند آیا این انصاف هست
  • حسن FR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    0 0
    سلام واقعا جایی تاسف هس برای این قیمت ها