بعد از یک وقفه طولانی در ساخت‌وساز زیرگذر تقاطع بلوار المپیک و بزرگراه شهید همدانی، بالاخره فعالیت در این پروژه دوباره از سر گرفته شده است.

زيرگذر

بیش از یکسال بود که در این پروژه حتی یک سنگ روی سنگ گذاشته نمی‌شد، اما دوباره صدای حرکت ماشین‌آلات و کار کردن کارگران از آنجا شنیده می‌شود. این زیرگذر کارکرد فرا منطقه‌ای دارد و به تأخیر افتادن آن باعث ترافیک برای کسانی می‌شد که برای تماشای بازی‌های فوتبال از نقاط مختلف شهر و حتی شهرستان‌ها خودشان را به قطب فوتبال ایران در منطقه ۲۲ یعنی ورزشگاه آزادی می‌رسانند.

با این حال هنوز هم این نگرانی وجود دارد که بعد از مدتی به دلایل مختلف از جمله نبود بودجه اجرای طرح بازهم تعطیل شود. این موضوع را از طریق قائم‌مقام شهرداری منطقه ۲۲ که در هفته گذشته بازدیدی هم از این پروژه داشت در میان گذاشتیم و درباره زمان پایان کار پرس‌وجو کردیم. «مجید رباطی» درباره پروژه زیرگذر تقاطع بلوار المپیک و بزرگراه شهید همدانی به همشهری محله می‌گوید: «بیش از یکسال و نیم می‌شد که پروژه تعطیل شده بود اما با پیگیری‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مشکلات پیش روی کار از جمله وجود معارض در اجرای طرح برطرف شده است. طبق برنامه این طرح ۱۵ بهمن کامل شده و به بهره‌برداری می‌رسد. زمین‌های اطراف زیرگذر هم برای استفاده شهروندان به فضای سبز و بوستان تبدیل می‌شود.» 

این پروژه قرار است دسترسی میدان المپیک به بلوار شرقی استادیوم و بلوار شرقی استادیوم به بلوار المپیک را فراهم کند. همچنین با تکمیل این طرح دسترسی محلی به بزرگراه شهید همدانی هم ایجاد می‌شود. علاوه بر این مردم محلی، این خبر برای فوتبال‌دوستان که همیشه از ترافیک این محدوده ناراضی و دلخور بودند خبر بسیار خوب و مهمی است. به‌خصوص در بازی‌های بزرگ باشگاهی و ملی مثل دربی که استقبال مردم زیاد و گسترده است. 

کد خبر 426562

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha