پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

یک مجموعه ورزشی چندمنظوره در محله سرخه‌حصار منطقه ۱۳ ساخته می‌شود.

مجموعه ورزشي

دبیر شورایاری محله سرخه‌حصار دراین‌باره گفت: «قبل از انتقال پایانه مسافربری شرق به مکان فعلی، جنب بیمارستان شهید لواسانی، یک زمین ورزشی در محدوده جدید پایانه شرق قرار داشت که تا حدودی پاسخــگوی نیازهــای جمــعیت ورزش‌دوستان محله بود. اما با آغاز ساخت پایانه و تخریب آن زمین، فضای مناسب برای ورزشکاران محله به‌ویژه جوانان و نوجوانان از بین رفت.» «محمود معنوی» افزود: «از این‌رو با پیگیری شورایاران و درخواست مردم، این مجموعه ورزشی به مساحت ۲ هزارمترمربع با تأمین اعتبار و بودجه لازم در زمین خالی و بدون استفاده جنب بوستان «مهربان» ساخته می‌شود.»

او ادامه داد: «این مجموعه ورزشی در ۵ طبقه ساخته می‌شود و همه امکانات مرتبط با رشته‌های ورزشی مختلف از جمله بدنسازی، توپی، هوازی، رزمی و... در اختیار دوستداران ورزش قرار می‌گیرد. همچنین این مجموعه ورزشی به استخر، سونا و جکوزی نیز تجهیز خواهد شد.» معنوی گفت: «این مجموعه با هدف افزایش سرانه ورزشی در محله، تشویق شهروندان به ورزش، ارائه خدمات مطلوب و افزایش رفاه حال آنها در این محله ایجاد می‌شود تا شهروندان از امکانات ورزشی مناسبی بهره‌مند شوند.»

دبیر شورایاری محله سرخه‌حصار افزود: «ورزش‌دوستان مجبور بودند برای انجام فعالیت‌های ورزشی به اماکن محله‌های همجوار یا باشگاه‌های خصوصی بروند و این موضوع برای افراد کم‌توان مالی، بسیار سخت است. در حال حاضر تنها امکانات ورزشی محله هم ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در بوستان جنگلی سرخه‌حصار است.»

کد خبر 431662

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha