همشهری آنلاین: برای نخستین بار لوازم خانگی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای شب عید به فروش می‌رسد

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرگانی استان تهران، قلی زاده رئیس سازمان بازرگانی استان تهران گفت:طرحهای نوروزی این سازمان روی سه محور تنظیم بازار ، توزیع میوه و نمایشگاه بهاره برنامه ریزی شده است.

قلی زاده ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در 10 روز پایانی اسفندماه در سطح استان تهران گفت: در این نمایشگاه ضمن فروش کالای مورد نیاز شب عید همشهریان، برای نخستین بار لوازم خانگی نیز در طبقه اول فروشگاه قدس قصر دشت به فروش می رسد.

وی درباره تنظیم بازار ایام نوروز عنوان کرد:ضمن تشکیل واحد بازرسی اتحادیه ها و رعایت قوانین صنفی از جانب اتحادیه های مذکور ، بازرسان و ناظران افتخاری این سازمان نیز به طور گسترده در سطح استان تهران به نظارت دقیق و کنترل قیمتها می پردازند.

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران افزود: از دیگر طرح‌های نوروزی ما ارائه سبد کالا به 3 میلیون و 800 هزار نفر از کارکنان دولت در قالب 5 قلم کالا که شامل حبوبات، روغن و مرغ و گوشت قرمز از طریق اتحادیه‌های کارگری، کارمندی و نیروهای مسلح به افراد مذکور می‌باشد.

قلی زاده ضمن اشاره به شرایط جوی در زمستان گفت : ما همه ساله برای میوه شب عید برنامه ریزی می کنیم.

امسال نیز با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی از ابتدای سال آمادگی توزیع میوه نوروز را داشته‌ایم‌، اما با توجه به تغییر شرایط جوی و دخیل بودن دست طبیعت بخشی از مرکبات از سهمیه مصرف خارج شدکه این شرایط برای کشورهای همسایه ما نیز اتفاق افتاده است.

بنابراین برنامه های جدید دیگر از جمله توزیع میوه در شبکه های مخصوص که پلاکارد" توزیع منتخب با نرخ تنظیم بازار" را دارد، جایگزین کردن میوه های دیگر از جمله سیب، نارنگی، موز، خیار، کیوی به جای میوه های آسیب دیده و همچنین واردات میوه از کشورهای دیگر را به عنوان راه حل این مشکل برنامه ریزی کرده‌ایم.

کد خبر 45968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز