سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
۰ نفر

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سه‌شنبه یکم بهمن شهرکرد با ۱۱ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان کشور و کوهرنگ با ۱۸ درجه زیر صفر سردترین نقطه کشور بود.

آب و هوا

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد قطره، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از اواخر سه‌شنبه یکم بهمن سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد.  

وی بیان کرد: این سامانه بارشی در روز چهارشنبه ۲ بهمن و تا اواسط روز پنج ‌شنبه ۳ بهمن به صورت برف و باران تمام استان به خصوص کوهرنگ را در برخواهد گرفت.  

قطره به بارندگی‌ها در سطح کشور اشاره کرد و گفت: بارش‌ها از یک بی‌نظمی زمانی و مکانی تبعیت می‌کند، به این ترتیب که در دهه نخست بهمن سطح بارندگی‌ها در اقصی نقاط کشور نسبت به حد هنجار بلند مدت گرایش به بیش از حد نرمال است.  

وی ادامه داد: به تدریج از اواخر دهه نخست بهمن تا اواسط بهمن بارندگی‌ها رو به کاهش خواهد رفت و دوباره از دهه سوم بهمن سطح بارندگی‌ها در کشور فزونی می‌یابد.  

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گفت: در بهمن ماه به طور کلی متوسط دمای هوا در سطح کشور نسبت به حد نرمال بلند مدت سردتر خواهد بود.  

کد خبر 479633

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha