دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین‌زهرا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا با گرانفروشان اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان بدون اغماض برخورد قانونی صورت خواهدگرفت.

اقلام بهداشتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد صمدی گفت: متاسفانه با شیوع ویروس کووید ۱۹، گزارش‌هایی مبنی بر گرانفروشی اقلام بهداشتی مورد نیاز در این شهرستان دریافت شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس تیم بازرسی متشکل از بازرسان اداره تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوئین‌زهرا اقدام به بازدید از داروخانه‌های این شهرستان کردند و متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول قضایی افزود: موضوع سلامت و بهداشت مردم به ویژه در حال حاضر که بیماری کرونا شیوع یافته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و دستگاه قضا بدون هیچ تعارفی با اخلالگران این حوزه برخورد خواهدکرد.

صمدی گفت: خوشبختانه هم اینک مشکل خاصی در عرضه کالاهای سلامت محور در سطح شهرستان وجود ندارد ولی شهروندان می‌توانند هرگونه موارد تخلف را به مراجع قضایی و نظارتی مرتبط گزارش نمایند.

ویروس کرونا (کووید – ۱۹) که نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه یازدهم اسفند به ۹۸۷ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است همچنین ۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

کد خبر 488565

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha