مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
۰ نفر

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: دوسوم کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی قم تا بیستم فروردین‌ماه به‌ صورت دورکاری خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دورکاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا گروسی بیان کرد: طبق دستورالعمل جدید سازمان اداری استخدامی کشور، دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی تا بیستم فروردین‌ماه تمدید شده است.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های دولتی باید در این مدت ضوابط و شرایط دورکاری و شیفت بندی کارمندان را تدوین و اجرا کنند.

گروسی افزود: شیفت بندی و دورکاری کارمندان دستگاه‌های اجرایی در حکم مرخصی استحقاقی لحاظ نمی‌شود و دستگاه‌ها می‌توانند فقط از ظرفیت یک‌سوم نیروهای خود در این مدت استفاده نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مدیران و معاونین دستگاه‌های اجرایی استان بایستی در تمام این مدت و روزهای تعطیل در حالت آماده‌باش کامل  قرار گرفته و در محل خدمت حاضر باشند.

وی عنوان کرد: بازرسان نهادهای نظارتی استان در این مدت به‌صورت سرزده از ادارات استان بازرسی خواهند کرد و عملکرد مدیران بررسی می‌شود.

گروسی تصریح کرد: همچنین بانک‌های استان می‌توانند طبق همین دستورالعمل فعالیت‌های خود را انجام دهند و فقط از یک‌سوم کارمندان خود در محل بانک‌ها استفاده کنند.

گفتنی است پیش‌ازاین و طبق دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ ششم فروردین‌ماه، دستگاه‌های اجرایی استان قم مجاز به استفاده از یک‌سوم نیروهای خود در محل ادارات و دورکاری دوم سوم دیگر شده بودند.

کد خبر 497056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار قم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha