جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۷
۰ نفر

یک پیرزن 94 ساله به عنوان کهنسال‌ترین عروس انگلیسی مراسم ازدواج خود را جشن گرفت.

لندن: این زن در تشریح در خواست ازدواج داماد 86 ساله گفت: ما 3 سال پیش همدیگر را ملاقات کردیم . در آن زمان او به عنوان یک راننده آمبولانس کار می‌کرد.

در واقع وی در یک جشن محلی به من یک بسته شکلات داد و گفت: با من ازدواج می‌کنی؟ عروس 94 ساله افزود: مراسم ازدواج ما در همان محلی انجام شد که من و همسر اولم در سال 1968 ازدواج کرده بودیم و این اتفاق خاطرات شیرین گذشته را برای من زنده کرد.

این زن و شوهر  هر یک در گذشته یک بار ازدواج کرده‌ ‌بودند اما هیچ‌کدام فرزندی ندارند و در مراسم ازدواج آنها تنها دوستانشان حضور داشتند.

رکورد حبس نفس

شیکاگو: یک مرد 35 ساله توانست در جریان یک برنامه زنده تلویزیونی رکورد حبس نفس را بشکند. رکوردقبلی حبس کردن نفس در کتاب رکورد های گینس 16 دقیقه و 32 ثانیه بود اما این مرد توانست برای 17 دقیقه و 4 ثانیه نفس نکشد.

این مرد در مقابل دوربین‌های تلویزیونی زیر آب رفت و در طول این مدت داوران بین‌المللی هم بر کار او نظارت دقیق داشتند. وی پس از اینکه از آب بیرون آمد، گفت: خیلی خوشحالم چون رویای زندگی‌ام به واقعیت پیوسته است؛ البته باور نمی‌کردم که بتوانم رکورد جهانی را بشکنم.

این مرد ادامه داد: حالا که موفق شدم رکورد حبس کردن نفس را به نام خودم ثبت کنم هدف دیگری را دنبال می‌کنم و آن رکوردشکنی در مورد نخوابیدن است.  گفتنی است طولانی‌ترین مدت بی‌خوابی به ثبت رسیده در کتاب گینس 11 روز و نیم است که این مرد ماجراجو قصد دارد بیش از 12 روز نخوابد.

شکایت استاد از شاگرد

هانوفر: یک استاد دانشگاه از دانشجویان بی‌ادب خود به دادگاه شکایت کرد. وی گفت: شاگردانم در جریان تدریس من رفتار بی‌ادبانه‌ای داشتند و نظم کلاس را به هم ریختند،
به همین دلیل از آنها غرامت می‌خواهم. او با یک نامه الکترونیکی به دانشجویانش اطلاع داد قصد دارد آنها را به دادگاه بکشاند.

جریمه سرعت  غیرمجاز

منچستر:  یک مرد انگلیسی که به دلیل سرعت غیر مجاز 600 دلار جریمه شده به دادگاه شکایت کرد و گفت: برای رساندن همسرم به بیمارستان چاره‌ای جز رانندگی با سرعت زیاد نداشتم. این مرد 36 ساله افزود: همسرم در حال زایمان بود و  نمی‌توانستم وقت را تلف کنم. اما دادگاه توضیحات این مرد را نپذیرفت و اعلام کرد، رانندگان در هر شرایطی باید به قوانین احترام بگذارند.

خانه زنبوری

سیدنی: هجوم زنبور‌ها به منزل مسکونی یک زن، او را به شدت غافلگیر کرد. این خانه که در اطراف جنگل قرار دارد مملو از زنبور شده و رنگ دیوار‌های آن به دلیل تراکم زنبور‌ها قابل شناسایی نیست. زنبور‌ها چند روز قبل به دلیل نامعلومی خانه این زن را برای اقامت انتخاب کردند و مزاحمت آنها صاحبخانه را فراری داد. این زن که ناچار شده به خانه خواهرش برود از یک کارشناس زنبور خواسته است تا زنبورها را از خانه‌اش فراری دهد.

این کارشناس هم پس از مشاهده زنبور‌ها اعتراف کرد که تا به حال این همه زنبور در یکجا ندیده است. وی قصد دارد با انتقال کندو‌های عسل به محلی دیگر، این میهمان‌های ناخوانده را وادار به ترک محل زندگی این زن کند.  به گفته این کارشناس حدود 10 میلیون زنبور به خانه این زن نقل مکان کرده و درتمام نقاط منزل از سقف گرفته تا در و دیوار، کندو ساخته‌اند.

کد خبر 50624

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز