مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت:‌جلب مشارکت شهروندان در مسیر توسعه اهداف کلان شهری، رسالت بزرگ روابط عمومی هاست.

سید سعید راد

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا: « سید سعید راد» با بیان این مطلب افزود:«اعتماد شهروندان به این سازمان بزرگ‌ترین سرمایه آن است، لازمه حفظ و ارتقای این سرمایه اجتماعی ارزشمند، ارتباط دو سویه و تعامل مستمر بین شهروندان و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار است که از طریق تعامل روابط عمومی سازمان با رسانه‌های جمعی و همراهی خبرنگاران محقق می‌شود. »

او ادامه داد:« باور داریم که هیچ برنامه‌ای، بدون مشارکت و همراهی شهروندان موفق نخواهد شد و جلب این مشارکت و همراهی، ضرورت تغییر در نگاه به روابط عمومی و نیل به یک روابط عمومی قوی و کارآمد است. »

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران با تاکید بر اینکه روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت، نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها و فعالان عرصه اطلاع رسانی و روشنگری افکار عمومی است، گفت: «با پیچیده‌تر شدن فناوری‌های ارتباطی و رشد و توسعه شبکه‌های اجتماعی، سطح جدیدی از واکاوی تصمیمات مسئولان فراهم می‌شود که مبتنی بر «روایت مردم» است. »

راد  با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران توانسته رضایت بیش از ۷۱ درصد مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار را کسب کند، اظهار کرد:« مدیریت شهری در ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد و «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «مشتری‌مداری» را به عنوان سه هدف راهبردی خود دنبال می کند. »

کد خبر 511998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha