دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۷:۳۴
۰ نفر

دادوستد سهام پتروشیمی اراک، نفت بهران و توسعه معادن روی دیروز برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه آنها متوقف شد.

به گزارش گروه بورس  روزنامه همشهری، در این روز سهامداران تولید الیاف پروپیلن برای شرکت در مجامع عمومی عادی سالانه و فوق العاده دست از خرید و فروش سهام این شرکت کشیدند.

در جریان معاملات دیروز با وجود کاهش تقاضا برای خرید سهام پتروشیمی آبادان باز هم این شرکت مقام اول را در جدول تقاضا به دست آورد.

در این روز 295 نفر برای خرید 2.7 میلیون سهم این شرکت به ارزش 27 میلیارد ریال اقدام کردند. 318 نفر هم دیروز برای خرید 2.8 میلیون سهم چادرملو به ارزش 18 میلیارد ریال به کارگزاری ها مراجعه کردند و ۵۵۰ نفر برای5.2 میلیون سهم سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به ارزش 110 میلیارد ریال دستور خرید صادر کردند.

در این روز کاری سموم علف کش، داده پردازی، کالسیمین، سرمایه گذاری پتروشیمی و بهنوش ایران هم از جمله شرکت های حاضر در جدول تقاضا بودند.

از سوی دیگر دیروز در کفه عرضه 824 دستور فروش برای تعداد 3.8 میلیون سهم توسعه معادن روی به ارزش 24.5 میلیارد ریال صادر شد که نشان دهنده کاهش حجم عرضه سهام این شرکت است.211 نفر نیز دیروز با مراجعه به شرکت های کارگزاری برای فروش حدود 751 هزار سهم کالسیمین به ارزش 21 میلیارد ریال اقدام کردند.

پس از شرکت های یادشده دیروز بیشترین حجم عرضه مربوط به سهام شرکت های فرآوری مواد معدنی، گروه بهمن، سرمایه گذاری غدیر، صدرا، ایران خودرو و سرمایه گذاری بانک ملی بود.

کد خبر 519

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز