فرماندار جوانرود با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا، گفت: با تشدید کنترل ورودی‌ها از ورود مسافر به این شهرستان با رعایت احترام جلوگیری می‌شود.

جلوگیری از تردد خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رستگار یوسفی سه‌شنبه ۲۷ خرداد افزود: تمام مهمانسراها، مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان جوانرود استان کرمانشاه در این روزها تعطیل است و هیچ نوع خدمات‌رسانی از سوی این اصناف انجام نمی‌شود.

وی اظهار کرد: باوجود تمام زحماتی که در ماه‌های اخیر برای تعطیلی بازاریان، اماکن عمومی و مراسمات دینی و مذهبی، عزا و عروسی، رویدادهای فرهنگی و اجتماعی انجام گرفت متاسفانه وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان نگران‌کننده است و مردم باید همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار جوانرود همچنین به اعمال محدودیت‌ها و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری، اماکن ورزشی و اماکن اقامتی تاکید کرد.

یوسفی یادآور شد: این محدودیت‌ها به‌تنهایی کارساز نیست، از مردم انتظار داریم که همچون ماه‌های گذشته برای مقابله با کرونا مسایل بهداشتی را با جدیت رعایت و به توصیه‌های ارایه شده توجه کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع‌شده است.

کد خبر 522417

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha