دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به هواداران قول می‌دهم با حمایت آنها و کمک بازیکنان، در جام حذفی قهرمان می‌شویم.

به گزارش فارس، امیر قلعه نویی بعدازظهر دوشنبه (۳۰ اردیبهشت) پس از حضور در مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که پس از دو سال به تیم خود برگشتم. احساس شادی می‌کنم و این لحظه را فراموش نخواهم کرد.

وی افزود: وقتی علی فتح ا...زاده از نیاز باشگاه به من خبر داد، به احترام حرف وی و عشق به هواداران، سرمربیگری را قبول کردم.

وی افزود: سعی خواهیم کرد به اتفاق بازیکنان از این شرایط بد خارج شویم. همین جا اعلام می‌کنم فهرست سیاهی وجود ندارد و هیچ بازیکنی را اخراج نخواهم کرد؛ البته هر تیمی برای حضور قدرتمدانه برای فصل آینده بازیکنان جدیدی را جذب می‌کند و من نیز نام نفراتی را که مورد نیازم باشد به مسئولین باشگاه اعلام خواهم کرد و حتما بازیکنان مورد نظر را جذب خواهند کرد.

سرمربی جدید استقلال خاطر نشان ساخت: به هواداران قول می‌دهم با حمایت بی دریغ آنها و کمک و همت بازیکنان، در جام حذفی قهرمان می شویم.

از سوی دیگر به گزارش  مهر، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران نام شش مربی را به عنوان دستیاران خود در این تیم اعلام کرد.

امیر قلعه نویی از مجید صالح، جواد زرینچه، رضا رجبی، محمود فکری، حمید بابازاده و امید طیری به عنوان اعضای جدید کادر فنی این تیم نام برد.

پیش از این صادق ورمرزیار، ساکت الهامی و حسین ترابپور به عنوان دستیاران فیروز کریمی در تیم فوتبال استقلال همکاری می کردند.

کد خبر 52383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز