یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۰
۰ نفر

دایی در مصاحبه اختصاصی با روزنامه البیان امارات با اطمینان، از پیروزی مقابل این تیم خبر داد.

وی در این گفت‌وگو اظهار داشت: «تیم ما فشار بیشتری را نسبت به حریف تحمل می‌کند. تماشاگران ایرانی انتظاری به جز پیروزی و کسب ۳ امتیاز نخواهند داشت. به همین دلیل با تمام قدرت به مصاف امارات می‌رویم. هواداران ما اسلحه قدرتمند ایران در این مسابقه هستند.»

وی در پاسخ به خبرنگار البیان پیرامون شرایط نامساعد ایران در گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی گفت: «ما فعلاً ۲ امتیاز داریم اما امروز در ورزشگاه آزادی ۵ امتیازی خواهیم شد. امارات را می‌بریم و به صدر جدول گروه صعود می‌کنیم.»

وی در خصوص شرایط تیم ملی امارات اضافه کرد: «امارات را به صورت کامل می‌شناسم. سرمربی، بازیکنان و شکل بازی آنها را بررسی کرده‌ایم. می‌دانم متسو مربی بزرگ و باتجربه‌ای است.

امارات در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. آنها تدارک خوبی داشته‌اند و با حمایت کامل در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند اما تیم ما چاره‌ای به جز پیروزی ندارد. با کسب 3 امتیاز این مسابقه گام بلندی به سوی جام جهانی برمی‌داریم.»

خبرنگار اماراتی در خصوص اختلافات دایی با اعضای فدراسیون فوتبال ایران از وی سئوال کرد و سرمربی تیم ملی در پاسخ گفت: «این اخبار به هیچ وجه صحت ندارد. هر چه که در روزنامه‌ها نوشته می‌شود را نباید باور کنید. همه ما در کنار هم هستیم و به صعود فکر می‌کنیم. هیچ مشکل و اختلافی وجود ندارد.»

دایی تاکید کرد که تیم ملی ایران شانس زیادی برای صعود به جام جهانی دارد. وی در پایان اظهار داشت: «ما یکی از قدرت‌های برتر فوتبال آسیا هستیم.

بازی های گذشته را فراموش کرده‌ایم و فقط به آینده فکر می‌کنیم. من به توانایی بازیکنانم ایمان دارم و مطمئن هستم با کمک آنها می‌توانیم به جام جهانی راه یابیم.»

علی دایی: به کریمی نیاز داریم

همچنین علی دایی در  مصاحبه با ایسنا گفت: «وضعیت بازیکنان بسیار خوب و ایده‌آل است و بدون هرگونه مصدوم و محروم به تمرینات ادامه می‌دهیم.»

علی دایی حضور رئیس جمهور را در کنار تیم، قوت قلب بازیکنان دانست و افزود: «این‌گونه حرکات باعث می‌شود که بازیکنان تیم ملی بدانند که مسئولان به فکر تیم هستند.»

وی در مورد تغییر ساعت بازی با امارات  گفت: «این خواسته کادرفنی بود و تغییر ساعت بازی هم به نفع تیم ملی امارات و هم به نفع بازیکنان ماست.»

علی دایی تیم ملی امارات را تیمی منسجم دانست و گفت: «این تیم قطعاً با قدرت در مقابل ما ظاهر خواهد شد و برد آنها در این بازی، حکم صعودشان به مرحله بعد را خواهد داشت.»

سرمربی تیم ملی در پایان درباره حضور علی کریمی در تیم گفت: «علی کریمی بعد از پایان دوران مصدومیت و رسیدن به آمادگی کامل قطعا در بین بازیکنان حضور خواهد داشت، زیرا ما به او نیاز داریم.»

کد خبر 53904

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز