همشهری آنلاین: سرگروه سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: شکست امارات راه تیم ملی کشورمان را در بازی‌های بعدی هموار می‌کند

به گزارش تهران - واحد مرکزی خبر- محمد پنجعلی به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: با وجود دیر بسته شدن تیم ملی کشورمان ،مشکلات فراوان و بازی تدارکاتی کم درصورت پیروزی در بازی فردا برابر امارات تیم ملی ایران با آرامش بیشتری به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به توانایی ها و خلاقیت های اعضای تیم ملی فوتبال ایران افزود: با وجود کار ریشه ای و با برنامه، امارات قدرت شکست دادن تیم ملی کشورمان را ندارد.

پنجعلی اضافه کرد: علی دایی تجربه خوب و کافی در بازی با تیم های عربی را دارد که می تواند از این تجربیات و با استفاده از توانایی های بازیکنان استفاده کرده و برای پیروزی تیم ملی کشورمان بهره بگیرد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: امارات برای کسب امتیاز به ایران آمده است و به ضد حمله می اندیشد که برای ایران بسیار خطرناک است.

وی اضافه کرد: انتخاب بازیکنان در تیم ملی سلیقه ای و بسته به نظر سرمربی تیم ملی است و باید به این انتخاب احترام گذاشت.

پنجعلی اضافه کرد: تیم ملی فوتبال به همه ایرانیان تعلق دارد و برتری و راهیابی ان به جام جهانی مایه افتخار و غرور ملت ایران است همین مسئله باید انگیزه تشویق طرفداران تیم ملی باشد.

کد خبر 53874

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز