بازار سرمایه امروز دوشنبه ۲۴ شهریورماه را با رشد آغاز کرد و شاخص کل با افزایش ۲۲ هزار و ۵۴۹ واحد وارد کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۹ شاخص کل با ۲۲ هزار و ۵۴۹ واحد رشد رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۱۶ واحد کاهش به رقم ۴۲۲ هزار و ۵۳۱ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۵۸۶ هزار و ۵۳۰ معامله به ارزش ۴۵ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، پتروشیمی پارس و توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۱۱۰ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۸۹۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۱۹۷ هزار و ۹۶۵ معامله انجام داده‌اند که ۱۲ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان، شرکت آهن و فولاد ارفع و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بانک دی نیز بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

کد خبر 549076

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha