بورس تهران امروز چهارشنبه ۲۱ آبانماه را در ساعت اولیه معاملات افزایشی آغاز کرد و تا حدود ۳ هزار واحد جلو رفت اما پس از گذشت ساعتی روند معاملات کاهشی شد و تا حدود یک هزار و ۹۰۰ واحد منفی پیش رفت اما مجدد تغییر مسیر داد و در جهت صعود قرار گرفت و در پایان کار معاملات با ۹ هزار و ۱۱۶ واحد مثبت بر عقربه یک میلیون و ۲۲۱ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۹ هزار و  ۱۱۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۲۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۶ واحد افزایش به رقم ۳۶۴ هزار و ۹۹۱ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۹۳۵ هزار و ۲۸۰ معامله به ارزش ۸۵ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پتروشیمی پارس، معدنی و صنعتی چادرملو و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۷۹ واحد افزایش رقم ۱۵ هزار و ۵۹۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۴۰۶ هزار و ۲۷۷ معامله انجام داده‌اند که ۵۰ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهر زمین، فولاد هرمزگان جنوب، مدیریت انرژی امید تابان هور، صنعتی مینو و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

کد خبر 564360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha