بازار سهام امروز شنبه ۲۴ آبانماه را صعودی آغاز کرد و شاخص کل با افزایش ۲۲ هزار و ۷۳۸ واحد در محدوده یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲ شاخص کل با ۲۲ هزار و ۷۳۸ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۹۲۹ واحد افزایش به رقم ۳۶۷ هزار و ۹۳۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۳۲۰ هزار و ۸۳۶ معامله به ارزش ۲۶ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، بانک ملت، پالایش نفت تهران، معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۴۱ واحد افزایش رقم ۱۵ هزار و ۸۳۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۸۲ هزار و ۶۵۷ معامله انجام داده‌اند که ۱۳ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین، سهامی ذوب آهن اصفهان، بیمه پاسارگاد و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 564824

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    3 2
    های های