تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران در بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و خدماتی سطح این منطقه بر تسریع برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید کرد.

بازدید میدانی مدیریت شهری در منطقه ۶ تهران

به گزارش همشهری آنلاین، تورج فرهادی به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۶ تهران از پروژه‌های اجرایی منطقه در سال ۹۹ بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند نحوه اجرای آن‌ها قرار گرفت.

در جریان این بازدیدها از پروژهای در دست اقدام منطقه ۶ از جمله پروژه میدان فرهنگ، پیاده‌راه‌سازی خیابان‌های فراهانی‌پور، قائم مقام، میدان شعاع، پروژه خیابان ویلا، مسیر دوچرخه در خیابان‌های طالقانی، باقرخان و قریب، پروژه انتقال آب از تصفیه‌خانه شهرک غرب به منطقه و بهسازی کانال‌ها بازدید بعمل آمد و وضعیت سوله بحران شهرک والفجر بررسی شد.

شهردار منطقه ۶ تهران در این بازدیدها بر اتمام عملیات احداث ۳۰ کیلومتر طول مسیر ویژه دوچرخه تا پایان سال ۹۹ در سطح این منطقه تاکید کرد.

مرتضی مطهری، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تهران نیز در این بازدید با توضیح درباره مناقصه و عملیات مربوط به ۱۶ پروژه کوچک مقیاس در سطح این منطقه، اطمینان داد که ۳۰ پروژه قابل افتتاح تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تکمیل می‌شوند.

وی از احداث مسیرهای دوچرخه و پیاده‌راه‌سازی، پاتوق محله، احداث سوله بحران، نصب مخازن آب اضطراری، راه‌اندازی گذرهای فرهنگی، آرام‌سازی معابر اطراف پارک هنرمندان و ... به عنوان برخی از این پروژه‌ها نام برد.

تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران با تقدیر از معاون فنی و عمرانی این منطقه بخاطر پیگیری رویکرد دوره جاری مدیریت شهری مبنی بر انسان‌محور شدن معابر شهری، بر مناسب‌سازی پیاده‌راه‌های در حال احداث برای نابینایان و معلولان تاکید کرد.

فرهادی با تاکید بر تسریع در روند پیشرفت پروژه‌ها تصریح کرد: اجرا و اتمام پروژه‌های عمرانی و نیمه‌کاره از اولویت‌های منطقه است که می‌بایست علاوه بر سرعت بخشیدن در اجرای آن‌ها، شاخصه‌های کیفی مدنظر قرار گرفته شود.

شهردار منطقه ۶ تهران، ضمن ابراز رضایت از سرعت پیشرفت پروژه‌ها با اشاره به اهمیت مقوله خدمت‌رسانی به شهروندان، رفاه و آرامش مردم در جهت افزایش کیفیت زندگی را جزء اهداف ضروری شهرداری این منطقه برشمرد.

محمد عندلیب، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران هم در این بازدید میدانی، درباره مطالعات طرح TOD در برخی محورهای سطح نواحی مرکزی تهران که اجرای این طرح در آنها به آسایش و زیست‌پذیرتر شدن سطح منطقه کمک می‌کند، توضیح داد.

علیرضا علی بخشی، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تهران در ادامه این بازدید میدانی، با ارائه گزارشی درباره لایروبی انهار و کانال‌های سطح منطقه ۶ تهران، از عملیات اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه ۶ درباره بهسازی و احیای قنات یوسف‌آباد توضیح داد.

در این بازدید میدانی، از چند محور در حال اجرای عملیات پیاده‌راه‌سازی و احداث مسیر دوچرخه بازدید بعمل آمد و بهنام مهرپسند شهردار ناحیه ۳ منطقه ۶ تهران درباره عملیات پیاده‌راه‌سازی در این ناحیه از جمله در خیابان قائم مقام فراهانی به شهردار توضیح داد.

احسان یلوه شهردار ناحیه یک نیز از پاکسازی فضای زیر پل کالج که به محلی برای اجتماع معتادان متجاهر تبدیل شده بود خبر داد و عنوان کرد: مسدود کردن زیر پل کالج جهت رفع تجمع معتادین وکارتن‌خواب‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شد.

کد خبر 573625
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha