شنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۱
۰ نفر

این نهایت ساده انگاری است که فکر کنیم علی دایی هیچ نقشی در انتخاب بازیکنان سایپا نداشته است. اصلا مگر می‌شود با این ظرافت و دقت دست روی بهترین‌های فوتبال ایران گذاشت و بعد عنوان کرد؛ کار دایی نبوده؟!

اگر انتخاب خریدهای سایپا کار دایی نبوده پس کار چه کسی بوده؟ در تیمی‌که سرمربی ندارد اما یک علی دایی دارد که هم سرمربی تیم ملی است و هم عضو هیات مدیره باشگاه، کدام مقام می‌تواند بازیکن انتخاب کند، غیراز دایی؟!

اما به هر حال در این فوتبالی که هر کس در آن صاحب‌نظر است، حسین شهریاری عضو هیات مدیره باشگاه سایپا هم نظری دارد که شنیدش خالی از لطف نیست: «تکذیب می‌کنم! دایی هیچ نقشی در انتخاب بازیکنان ندارد و نفراتی که به تازگی جذب باشگاه سایپا شده‌اند از سوی کمیته فنی انتخاب و پس از طرح در هیات مدیره و موافقت اعضا، جذب باشگاه شده‌اند. در این بین ارتباط علی دایی با بازیکنان جدید تاثیری در انتقال آنها به تیم سایپا نداشته است‌.»

پس علی دایی چه کاره سایپا است؟ شهریاری برای هر سؤال یک پاسخ در آستینش دارد: «دایی به عنوان عضوی از هیات مدیره باشگاه سایپا قانونا در تصمیم‌گیری‌های کلان باشگاه نقش دارد ولی شأن و جایگاه ایشان بالاتر از این است تا در انتخاب بازیکنان دخالت کنند.»
شهریاری این مثال را چاشنی حرف‌هایش می‌کند تا دیگر مو لای درز این ادعا نرود: « 2فصل قبل و زمانی که ورنر‌لورانت برای هدایت تیم سایپا انتخاب شد نیز بازیکنان تیم انتخاب شده بودند و سرمربی تنها نقش یک هماهنگ کننده را داشت.

 همان زمان هم پس از جذب لورانت هیچ بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشد و مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان لیگ در اختیار این مربی قرار گرفت. اتفاقی که امسال هم برای سایپا در حال تکرار شدن است اما عده‌ای تلاش می‌کنند تا با دامن زدن به شایعات و پر رنگ جلوه دادن نقش علی دایی در انتخاب‌ها، تیم را تضعیف کنند.»

اگر قانع نشدید، ادامه صحبت‌های شهریاری را هم بخوانید تا قانع شوید: :« کعبی و میرزاپور در مصاحبه‌هایشان هم اعلام کردند که با اراده و میل خودشان سایپا را  انتخاب کردند و تنها به خاطر اینکه به دنبال محیط آرام و به‌دور از حاشیه‌ای بودند، به تیم سایپا پیوستند.»
و یک ضرب المثل قدیمی: به روباه می‌گویند شاهدت کو؟!‌می‌گوید دمم. البته قصد جسارت نداشتیم.

کد خبر 57748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز