مدافع سابق استقلال گفت: من فکر می‌کنم خریدهای نکونام خیلی خوب هستند و ۳ خارجی استقلال از جمله مارشاریپوف، اندونگ و کاکوتا می‌توانند برای استقلال مثمر ثمر باشند

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین درباره تساوی آبی‌پوشان مقابل ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: من از بازی استقلال لذت بردم. مخصوصاً اندونگ و کاکوتا، بازیکنان خارجی جدید تیم بی‌نظیر بودند و سرعت بازی استقلال با حضور این ۲ بازیکن بالا رفته است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم خریدهای نکونام خیلی خوب هستند و ۳ خارجی استقلال از جمله مارشاریپوف، اندونگ و کاکوتا می‌توانند برای استقلال مثمر ثمر باشند؛ خط هافبک استقلال کیفیت مناسبی دارد و اگر بلانکو به ترکیب اضافه شود تیم استقلال در خط جلو هم شرایط بهتری خواهد داشت.

بازی رضاییان یک شور و شعفی دارد که هر بیننده‌ای از آن لذت می‌برد

همدانی درباره اینکه جواد نکونام همچنان به بازی مستقیم و ارسال از کناره‌ها تاکید دارد، گفت: به هر حال استقلال با تیمی مانند ملوان بازی داشت که تیم بسیار خوب و باکیفیتی است و نمی‌توانیم این تیم را دست کم بگیریم. پارسال هم دیدید ملوان چقدر خوب بازی کرد و امسال هم تقویت شده و بازیکنان سرباز باکیفیتی را به خدمت گرفته و نفراتی مانند امید نورافکن را جذب کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم اگر اتحاد استقلالی‌ها بیشتر باشد تیمی متفاوت‌تر در این فصل از آن‌ها خواهیم دید. به نظرم استقلال در ۳۰ دقیقه پایانی بسیار باکیفیت بازی کرد و سرعت بازی بسیار بالا رفته بود. رامین رضاییان در سمت راست استقلال خوب کار می‌کند و یک شور و شعفی دارد که هر بیننده‌ای از نحوه بازی‌اش لذت می‌برد. بازیکن جناح چپ هم باید از کانال‌های کناری نفوذهای خوبی داشته باشد. البته مارشاریپوف در آن سمت به استقلال کمک می‌کند. در مجموع بلانکو در صورتی که به ترکیب تیم اضافه شود و یا یک مهاجم خارجی خوب دیگر بگیرند به نظرم آبی‌پوشان امسال متفاوت‌تر بازی خواهند کرد.

استقلال در خطوط مختلف شرایط مناسبی دارد

همدانی درباره اینکه مهاجمان استقلال در بازی با ملوان نتوانستند گل بزنند و به نظر می‌رسد آبی‌پوشان در خط حمله ضعف‌هایی دارند، تصریح کرد: بله، قطعاً استقلال به یک مهاجم ششدانگ در خط حمله نیاز دارد. من اعتقاد دارم تیم ما با توجه به بازیکنانی که در اختیار گرفته کیفیت بهتری پیدا کرده است. خدا را شکر می‌توانیم خیالمان راحت باشد که استقلال در خطوط مختلف شرایط مناسبی دارد. به هر حال سامان فلاح به خط دفاع اضافه شده که بازیکن جوانی است و در کناره‌ها کوشکی و اسلامی بازیکنان باکیفیت، جوان و آینده‌داری هستند. کاکوتا و اندونگ هم در خط میانی سرعت بسیار خوبی به خط هافبک داده‌اند. مطمئن باشید با این کیفیتی که در این دو هفته دیده‌ایم استقلال یکی از مدعیان اصلی در این فصل خواهد بود.

۲ بازی اخیر نشان می‌دهد که نبود VAR چقدر به استقلال آسیب زده بود

پیشکسوت استقلال درباره اینکه در ۲ بازی اخیر VAR کمک حال استقلال بوده است، گفت: به هر حال نشان می‌دهد که نبود VAR چقدر به استقلال آسیب زده بود و حضور کمک داور ویدیویی قطعاً به فوتبالمان کمک خواهد کرد. استفاده از این سیستم باید زودتر از این‌ها اتفاق می‌افتاد و اگر پارسال کمک داور ویدیویی داشتیم شاید خیلی از نتایج تغییر می‌کرد و حتی در سرنوشت قهرمانی تأثیرگذار بود. در مجموع استقلال بسیار بازیکنان باکیفیت خارجی خوبی گرفته است و اندونگ و کاکوتا بازی متفاوتی ارائه می‌دهند و بسیار بازیکنان خوبی هستند.

همدانی در پایان درباره اینکه استقلال ورزشگاه اختصاصی ندارد و در قزوین میزبانی می‌کند، خاطرنشان کرد: بله، یکی از مشکلاتی که می‌شود به آن اشاره کنیم بحث میزبانی است. اگر بازی استقلال و ملوان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد چقدر می‌توانست متفاوت باشد. به هر حال باید به جلوتر برویم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

کد خبر 876731

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    15 5
    بازدن دوپنالتی باداورده چقدر خوشحال شدند و به تعریف وتمجید پرداختند درصورتیکه گل‌های دریافتی از همان ناحیه رضاییان بود که اتوبان ملوان شده بود زیاد عجله نکنید بیست وهشت بازی دیگر باقی مانده
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    10 8
    بابا دوتا گل زده هردو را ازنقطه پنالتی در جریان مسابقه اینقدر ذوق زده نشوید قضاوت هنوززوداست
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    11 5
    عجله نکن ... بعدشم که فعلا بنفع شیشتقلال سوت زده
  • امیر شرافت دان IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    11 5
    به بهونه استفاده از وار تو این دو هفته به راحتی سر بعضی از تیم‌ها رو بریدن و دو پنالتی معیشتی در یک بازی برای یک تیم خاص گرفتند.تا پایان فصل سهمیه حداقل۲۰ پنالتی برای یک تیم در نظر گرفته شده و یک بازیکنان آقای گل پنالتی می شود.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    14 5
    با اینکه پخش نمی کنین اما خیالتان راحت شده سه پنالتی در دو بازی .یکیش هم پنالتی نبوده متاسفم برای فوتبال ایران وتاج بی شخصیت
  • مهدی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    13 7
    واقعا شمااین پنالتی هایی که داوران به ظاهراتاق وی ای آر، گرفتن رو پنالتی دیدی، خنده دار هست این حرفهاتون،
  • سرور کیسه IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    9 3
    خدارو شکر بهترین بازیکنای نصف تیمای لیگ برتر شدن بازیکنایی که پرسپولیس نخواستشون.چقد زود میکنن با بازیکنای بنجل پرسپولیس🤣🤣🤣🤣
  • آرمین IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    10 3
    باید م خوشحال باشین چون قبلا یه داور وسط براتون پنالتی میگرفت حالا چندتا داور گذاشتن تا سهمیه تون بدن
  • کیسه کش هوچی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    10 1
    آره دیگه اگه وار نبود که دوتا پنالتی الکی نصیبتون نمیشد
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    8 1
    وی آی آر مایه سر افکندگی وتعیین برنده در هر شرایط، تکنو لژی فرمایشی ،واقعا نوبره در ۲ بازی ۳ امتیاز برای استقلال رقم زد .،بااین وی آی آر استقلال با ۷۵ امتیاز و۱۰ امتیاز حاشیه امنیت نسبت به تیم دوم قهرمانیه از الان جام مبارکه اما چه جامی!؟؟؟؟!؟؟؟
  • احمدی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    0 5
    چرانظرات لنگیا بازنشرمیشه!همشهری بیطرف باش. وگرنه نگاه نکردن اخباراین خبرگزاری کاری نداره لنگی باگل آفسایدقهرمان شدید.پیشکسوت لنگی مرتضی فنونی زاده قسم میخوره!!آقامرتضی ازتوبعیدبودمن با خانواده شما وحاج مهدی ومحسن خدابیامورز رفت آمد داشتم.هیجی ارزش قسم خوردن نداره واقعا متاسف شدم.
  • علی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    7 0
    آقای همدانی شماقابل احترام هستی اماواقعا دوتاپنالتی درست بود.مخصوصا پنالتی دوم.داورافقط این عشقوداشتن که شکل وار رونشون بدن وبلافاصله کارت قرمزبدن وپنالتی اعلام کنن.واقعامتاسفم.
  • کیون IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    4 0
    حالا فهمیدیم برا مهندسی نتایج ودادن امتیاز معیشتی و جلوگیری از باخت آیت تیم اتاق وار آمده واقعآ حق تیم ملوان و کی میده دوتا پنالتی بناحق اصلآ جای تعجب است بازیکن استقلال با فن کشتی بز کش بازیکن ملوان رو رو خودش به پایین کشید و در کمال تعجب داور بی انصاف اتاق وار پنالتی بنفع استقلال گرفت باید مسئولین تیم ملوان از داوران بی وجدان اتاق وار شکایت کنند حتی داور خارجی هم کارشناسی کرد وپنالتی نبود ولی با این روش بخواهند قهرمانی را زور زورکی به یک تیم بدهند به چه قیمتی با حق خوری از تیمهایی مثل ملوان و... واینجوری امتیاز گیری معیشتی روزگار ارزش ندارد
  • افضل IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    6 0
    مشخض وی ای آر خیلی به نفع استقلال گرفته می شود الان ۴امتیاز معیشتی بهش تعلق گرفته
  • علیرضا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    4 0
    وچه اشتباهات عمدی که به کمک وی ای ار برای تیم محبوبت صورت گرفت در همین دو بازی
  • ع IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    3 0
    باید‌لذت‌ببرید‌دو‌پنالتی‌هفته‌دوم‌ ‌یک‌گل‌افساید‌هفته‌اول‌‌چرا‌لذت‌نبرید
  • پارسا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    4 0
    حالا فهمیدی بدون وار سفارشی هیچی نیستید