منطقه یک آماده توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۰ و برقراری ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها در زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر گردشگری به شهروندان است.  

توسعه گردشگري

«سیدعباس سجادی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه یک در نشستی که با موضوع گردشگری در مرکز کارآفرینی منطقه یک برگزار شد توسعه گردشگری را نیازمند آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری در شهرداری تهران دانست و گفت: «امیدواریم تا پایان مدیریت شهری کنونی بتوانیم موضوعاتی را در این بخش پایه‌گذاری کنیم. منطقه یک چند موزه بسیار مهم مانند موزه سینما، موسیقی و مناطق و مراکز گردشگری بسیاری مانند خانه موزه دکتر حسابی دارد که مورد کم‌توجهی قرار گرفته‌اند. باید از این فضاهای گردشگری به درستی استفاده کنیم و با برنامه‌ریزی آنها را به دیگران معرفی کنیم.»

او با بیان رویکرد جدید منطقه از بخش مسکن به گردشگری افزود: «در دوره جدید مدیریت شهری با افتتاح مرکز کارآفرینی شهری در بوستان جمشیدیه و مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند در موزه پروفسور حسابی، قدم‌هایی در زمینه پیوند دانشگاه، صنعت و مدیریت برداشته است که می‌خواهیم این‌گونه اقدامات را تقویت کنیم.» او درباره اجرای برنامه‌های فرهنگی در سال آینده گفت: «امسال در بخش‌های مختلف با همت همکاران شاهد تغییری محسوس در جایگاه بین مناطق بودیم. حتی در حوزه فرهنگی رتبه نخست را کسب کردیم و در حوزه خدمات اجتماعی اتفاق خوبی رخ داد و ما با تقویت زیرساخت‌هایی مانند مجموعه بهاران و فراموز می‌توانیم رتبه‌بندی‌های خاص را در آینده کسب کنیم.»

کد خبر 589855

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha