چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

مدیر اجرایی پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از شرکت بیش از ۲ هزار فیلم‌ ایرانی و خارجی در این دوره از جشنواره خبر داد.

فیلم رشد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمدرضا شکرریز افزود: بر اساس آمار دبیرخانه فیلم رشد با توجه به پایان فرصت اولیه اعلام شده در فراخوان جشنواره پنجاه و یکم، تا شنبه ۱۷ مهربیش از ۲ هزار فیلم ایرانی و خارجی در دو بخش بین‌الملل و ملی دریافت شده است، اما بنابر تصمیم شورای برنامه‌ریزی جشنواره و موافقت دبیر، مهلت فراخوان تا پایان مهر تمدید شد که با تمدید این مهلت، پیش بینی‌ می‌شود تا پایان مهر آثار دریافتی از مرز ۲۵۰۰ فیلم نیز بگذرد.

مدیر اجرایی پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ادامه داد: غربالگری‌ها و بررسی‌های اولیه آثار دریافتی از چندی پیش آغاز شده و به زودی گروه‌های هیئت انتخاب کار ارزیابی و داوری آثار را به طور رسمی آغاز می کنند. همچنین امسال برای نخستین‌بار از تعدادی از معلمان فیلم‌ساز سراسر کشور نیز دعوت شده تا در کار بررسی آثار به عنوان اعضای هیات انتخاب دبیرخانه فیلم رشد را یاری دهند که به زودی اسامی این افراد اعلام خواهد شد.

 بر اساس آخرین خبر دبیرخانه فیلم رشد همه فیلم‌سازان ایرانی و خارجی علاقمند به شرکت در پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که تا تاریخ ۱۵ مهر موفق به ثبت‌نام و ارسال آثار خود نشده‌اند، تا پایان روز جمعه ۳۰ مهر جاری فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و ارسال اثر خود اقدام کنند.

تهیه‌کنندگان و فیلم‌سازان می‌توانند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آیین‌نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام نمایند.

  • تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir
  • تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر  بر روی لوح فشرده
کد خبر 631952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha